Kita diena. Rytas
Eh... Vėl rytas, o aš taip tingiu keltis ir eiti į tą mokyklą. Na, bet ką padarysi. Atsikėliau, nuėjau nusiprausiau, apsirengiau, pavalgiau ir išėjau į mokyklą. Eidama nusprendžiau pasitikrinti telefoną. Jame buvo trys „Snapchat" pranešimai, dvi žaidimo užklausos ir trys žinutės nuo Williamo.
„Labas rytas!!!"
„Kur tu?"
„Pasiimsiu tave savo mašina."
Likau nesupratusi. Gal jis tik juokauja?! Pagalvojau. Už penkių minučių prie manęs sustojo mėlynas „FERRARI" automobilis. Jį vairavo Williamas. Jis išlipo iš automobilio ir priėjęs prie manęs apsikabino stipriai, bei pabučiavo. Atsitraukęs nuo manęs atidarė man FERRARIO duris. Aš įlipau. Būdami tyloje nuvažiavome į mokyklą. Mokykloje išlipant iš automobilio visi žiūrėjo į mus, bet mes nekreipėme į tai dėmesio ir ėjome į mokyklą. Prie durų mus sutiko Williamo draugas Jūnas ir mano dvi draugės - Eva ir Sana.
Įėję į mokyklą išsiskirstėme, nes Williamui ir Jūnui buvo anglų kalba, o mums buvo Chemija.*Pamoka*
Visi žaidžia su telefonais, o aš vis stebiu laikrodį ir laukiu kol nuskambės skambutis. Trys... Dvi... Viena... Skambutis!!! Yes! Pagaliau!!!
*Pertrauka*
Dabar man, Williamui ir Jūnui bus ekonomika, o Evai su Sana Anglų. Einant kalidoriumi mane pasigavo Williamas ir nusistūmė į retai lankomą kambarėlį. Jis mane prirėmė prie sienos. Jo ranka lėtai, truputį gundančiai nusileido iki mano užpakalio. Williamas pradėjo mane liesti taip svaiginančiai, kad net per kūną perbėgo šiurpuliukai. Pradėjome bučiuotis, bet bučinys netruko ilgai. Visą aistrą nutraukė skambutis pranešantis, jog prasidėjo pamoka.
*Pamoka*
Susėdome į savo vietas. Williamo dešinė ranka staiga atsirado ant mano blauzdos. Ir vėl šiurpuliukai...
Taigi iškepiau dar vieną dalį!!! ❤❤