*Rytas*
Atsikėliau septintą valandą ryto. Buvau susivėlusi ir neišsimiegojusi. Atrodžiau kaip ragana. Iš karto pasitikrinau telefoną. Ir spėkit ką aš ten radau?! Ogi žinutę nuo žmogaus kurį kažkada mylėjau, bet mūsų keliai išsiskyrė.
„Labas, Nora. Manau jau būsi mane užmiršusi, bet koks skirtumas. Noriu jog tu žinotum. AŠ MYLIU TAVE!!!"
Perskaičiau ir nuėjau į vonią praustis. Nenorėjau jam atrašyti... Jis mane per daug įskaudino.
Prausdamasi net nepajaučiau kaip mano veidu pradėjo riedėti ašaros. Aš prisiminiau. Aš prisiminiau tas nuostabes akimirkas kartu su juo, bet viskas žlugo.. Kažkada seniai tikėjausi jog būsime amžinai. Susituoksime, susilauksime vaikučių ir būsim laimingi kaip Romeo ir Džiulieta.
- Visa tai praeitį -
Nuraminau save ir nuėjau į kambarį apsirengti.
Susiruošiau ir išėjau į miestą pasižmonėti. Nupėdinau į parką. Ten sutikau Eva ir Chrisą. Jie buvo toki laimingi it vaikai, bet jie manęs nepastebėjo. Maniau vėl apsiverksiu... Man taip nesiseka su Williamu.. toks jausmas lyg jis su manim žaistų. Kodėl aš iš viso jį įsimylėjau. Juk jis mane skaudina.. vaikšto su kitom, būna su kitom, chat'ina, į mane net nebežiūri. Galvojau išprotėsiu.
Ir vėl mano telefonas suvibravo. Parašė tas pats žmogus. Jo vardas buvo Dainius.
„Gyvenam juk tik vieną kartą.. Paduoki ranką ir skriskim antrą kartą"
Nenoriu jo skaudint. Juk aš jį vis dar MYLIU. Grįžau namo ir atrašiau jam.
„Labas, Dainiau. Maniau pamiršai mane. Žinau, praėjo labai daug laiko, bet mano meilė tau beveik išblėso. Nežinau. Nenoriu tavęs skaudint. Nenoriu būti tokia kaip tu. "
„Nora! Atleisk man! Aš labai atsiprašau!!"
Galvoja buvo dainos žodžiai, kurią klausėme abu kartu su Dainiumi.
★Aš tavo pasaulį, kaip knygą vartau. Sapnai lyg svajonės, kuriais gyvenau...★
„Dainiau, ar tu žinai, kad kas ryt.. pabudusi tavo veidą matau savo akyse. Aš sukruštai myliu tave!!"
„Nora, aš tikrai noriu tave susigrąžinti. Aš pasiryžęs viskam."
Aš nebesuprantu... Kas darosi mano gyvenime. Noriu būti su Williamu, bet myliu Dainių.
☢Gyvenime, sustok! Aš noriu išlipti☢C'mon you have a message from Williamas
Net nežiūrėjau žinutės... Išėjau į apleistą pastatą ten kur visada apmastydavau viską.
Ilgai laukta arba nelaukta dalis ❤