Mandalina;
Sevgili Mandalina demedim çünkü şu an baya bi sinirliyim. Kızgın olduğum konu ne? Münazara. Neden? Çünkü ayrımcılık yaptılar. Neden yaptılar? Bilmiyorum. Neden bilmiyorum? Çünkü bunu sadece öğretmenler biliyor. Neden sadece öğretmenler biliyor? Çünkü puanlamayı onlar yaptı. Neden puanlamayı onlar yaptı? Bunun cevabını bilmiyorum. Şimdi başlıyorum bak iyi dinle bi daha anlatmam!😠
Şimdi bizim yarışmanın sunucusu ve puanlamacısı yarıştığımız sınıfın sınıf öğretmeni olduğu için onları kayırdılar. Neden? Çünkü kendi sınıfı. Onlar sınıfının adını duyursun diye onlara fazla puan verdiler. Ama onlar iki dakika konuşacaklarına 50 saniye, bir dakika felan konuştular. Üstelik kağıda bakarak okudular. Peki bizim sınıf? Ben iki dakikadan fazla bile konuştum. Hiç kağıda bakmadım☝. Hatta en önemli konulara ben değindim. Tabi bizim sınıftakiler de (buna ben de dahilim) diğer sınıftan daha iyi okudu. Bu yüzden de hoca bize de fazla puan verdi. Ve sonuç?! İki sınıfın puanları da küsuratına kadar aynı! Bu yüzden yarın tekrar yapacağız. Yeni bir metin yazıcam. Görcek onlar kim birinciymiş kime haksızlık yapılmıyormuş.
Ayol ne güzel konuştum. Vay delikanlı gönlüm vaay! Ay ben yine taktım bu şarkıya. Haa bi de yukarıdaki fotoğrafına baktın mı? Tabii ki beni bulabilmişsindir. Sarışın olan benim. Ay biraz yumuşayayım yaa. Di mi? Ben mutluyken daha şirinim😇. Sana biraz espri yaparsam belki rahatlarım. N'apalım katlanacan😂.Sana bol etli bi makarna yapıp göstericem birazdan.
...
Tik tak tik tak tik tak
...
M@k@rn@
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bu espriyi kim yaptı? Ben. Ben kimim? Harikka biriyim işte. Neyse bu günü de bir espriyle kapatmak istiyorum. Vay delikanlı gönlüm vaay!
Vay delikanlı gönlüm vaay! a takan ÇATLAK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇATLAK'IN GİZLİ GÜNLÜĞÜ
ComédieBir ortaokul öğrencisinin kaleme aldığı bir günlük...