#16

3.7K 232 32
                                    

Yapacak birşey yok para kazanmamız gerek.
...............
Binanın içine girerken bir kocaman oh çektim sonra merdiven değilde asansör'e binmeyi karar vermiştim.

Tuşa bastım bekledim.

Asansör çok doluydu, içeri girdim ki kimi göreyim jimin!
Şu an yan yanayız ve mesafeler çok yakın her an dudaklarımız birleşebilirdi

Göz göze geldiğimizde yere bakmaya çalışıyordum. artık onu sevmekten korkuyorum.

Asansörün Kapısı açıldığında insanlar inmeye başladı ve bende pd'nin yanına gidecektim.

Yürüyordum ki jimin benden önce gitmiş ve kapıyı çaldı ve hızına yetişip aynı anda içeri girdik jimin bana saf saf bakıyordu.

- "Öhüm merhaba ben ceren, hani mesaj atan kız" demiştim

- "Ah! Evet demek sensin o sesi ve yeteneğindeki güzel kız!" Demişti pd

Saçımı kulağımın arkasına koyarak teşekkür ederim dedim.

-"Giyim tarzın her şeyin çok güzel!"

Tövbe ya yavşıyor musun övüyor musun belli değil

Jimin araya girerek,

- "Pd beni neden çağırtmıştınız?
Ben bu kızı gerçi tanıyor gibiyim"

Ne tanıyor musun!

- "Yani görmüştüm."

- "Azda olsa tanıyorsun , neyse jimin sen Ceren'e yardım edeceksin dans öğretmenlik yapmak için"

Oha yok artık yani

Jimin zorda olsa oflayarak tamam dedi.

- "Şimdi jimin pratik odaya götür ve üyelerle tanıştır."

-"tamam efendim" diyerek jimin, onu takip etmeye başladım yürürken soru sormak istedim.

- "hey jimin beni hatırlıyor musun hiç" diyerek jimin bana baktı.

- "seni evet gördüm ama dün, gerçi bir gün içerisinde değişmeni gözüm ısırmadı değil. Daha önce birşey yaşadık mı?"

Şimdi onun cevabını verseniydim ki!
Vermeme gerek kalmamıştı çünkü üyelerin yanına gelmiştik hepsi gözlerini bana dikmişti

"Bu kız bana tanıdık geldi ama değişmiş?" Jin demişti.

Ah tanrım ciddi olamazsınız.

Suga yanıma gelerek eli ile saçlarımı karşıtırdı
"Ceren ne yaptın kendine bad girl olmuşsun resmen" suganın bu demesine gülmüştüm.

Jimin yanımızda olmasına rağmen bana ve üyelere saf saf bakıyordu

- "hey bir dakka siz cereni nerden tanıyorsunuz?"

Üyeler cevap vericek miydi diye bir düşünce kapıldı.

Namjoon lafa girerek

- "ah dayanamıyorum maalesef söylicem. Jimin sen hafızanı kaybettin diye sevgilini ve anılarını falan unuttun. Senin asıl gerçek sevgilin ceren yoon me değil"

Jimin bu sözlere karşı şoka girmişti.

-"ah! Bu yüzden benim odamda ben ve cerenin fotoğrafı vardı"

Benim fotoğrafımı saklıyordu?!
Şapşik ya!

- "evet jimin asıl sevgilin benim ama bana karşı birşeyler hissediyor musun onu bilmiyorum"


Bu arada Finale az kaldı

Komşumun Oğlu PARK JİMİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin