"evet jimin asıl sevgilin benim ama bana karşı birşeyler hissediyor musun onu bilmiyorum"
Diyerek o an menajer girdi"Eve çocuklar çabuk pratik yapmanız gerek iki gün sonra büyük ve özel bir konseriniz var!"
Namjoon araya girerek,
"Ya niye daha önce demediniz ki! İki gün içersinde nasıl olucak?"
"Bilmiyorum artık."
Menajer kapıyı kapatarak gitti.
Jiminin bana baktığını hissediyorum.
Ceren:
"Ya jimin bana öyle bakmasana rahatsız oluyorum."Kafasını hemen çevirerek ensesine elini koydu.
Nj:
Hadi çocuklar iki günümüz var çabuk olalım.****
Yg:
"Ya uyumak istiyorum çok yoruldum!"Jk:
"Off aynen!"Jn:
Ben videoya çekmiştim kamera
açıktı bakalım nasıl dans etmişiz.
Oha çok güzel dans ediyorlar!
Ama beni takan yokki zayen ben sadece izleyiciğim sözde pd dans öğretin "Ceren'e" demişti ama nerde!Doğru tabi iki gün sonra onlar için büyük gün.
Yg:
Ceren! Gelsene yanımızaKafamı olumlu anlamda sallayarak yanlarına gittim.
"Çok mu yoruldunuz?"
Diyerek onlara baktımHepsi "evet!" Diyerek bağırdı ama jimin hariç çünkü hala daha kara düşünceler arasındaydı korkmadım değil.
"Jimin iyimisin?" Taehyung diyerek ona baktı "evet iyiyim" demişti jimin.
Derin bir of çekmiştim
Ceren:
Yoongi Nedense çok uykum var senden bulaşıcı hastalık sanırım ㅋㅋBu dediğine tüm üyeler gülmüştü
Yg:
Ya! Ben geceleri uyumuyorum ama söz yazıyorum sizin gibi değilim ben."Swag olduğu buradan anlaşılıyor"
Diye eklemişti jiminYa varaya jimini özledim gerçekten ona sarılmak istiyorum ama yapamıyorum önüme kocaman duvar var ve ben o engeli kaldıramıyorum.
Jn:
Namjoon daha sonra pratik yaparız bir oyun oynayalım ne dersiniz veya size espiri yapiyim mi?"Bütün üyeler araya girerek sen espiri yapma oyun oynayalım!"
Ceren:
Neden öyle diyorsunuz ki jin oppa belki güzel espiri yapıyor yani.Tae:
"Bir kez daha düşün ben kaçar"Jn:
"Ya tamam neyse bu sefer Ceren için demeyeceğim."Yg:
"Hadi şişe çevirmece oynayalım fazla kişi eğlenceli demek!"Nj:
"İki tur oynuyoruz çünkü çalışmamız lazım ve büyük gün!"Herkes "tamam lido" diyerek oyuna başladık.
Jn:
Önce bayanlar başlasın sen çevir Ceren."
Kafamı olumlu anlamda sallayarak şişeyi çevirdim, gelen kişi ise tae bana soruyordu.Tae:
Doğruluk mu yoksağğ cesaretli miğğğ?Doğruluk diyerek tae soruyu hemen sordu
"Kimi seviyorsun" dedi
Hiç endişe etmeden jimin demiştim.
Aşk kelimesi bile çok güzel!Jm:
Beni mi?Kafamı olumlu anlamda sallayarak diğer üyeler "oooo" demeye başlamıştılar bile.
Jimin o sıra ayağı kalkarak
"hadi çocuklar oyunun sırası değil daha çok pratik yapmalıyız!!"Diyerek konuyu kapatmıştı.
Üyeler dansı çalışırken bende kendi kendime dans ediyordum.
*_**__**_*_*_*_**__**_**_*_*
"Evet çocuklar sahneye çıkmanıza son 5 dk"
Menajer duyurusunu yapıp gitmiştiÜyeler sanki ilk günmüş ki gibi heyecanlıydı.
"Namjoon hyung çok heyecanlıyım bunu başarabilecek miyiz?"
Bunu diyen jungkook'tu"Tabi ki de bunu başıracağız!!"
Diyerek üyelere ayrı bir gaza geliyorlardı.
Umarım herşey yolunda gider.
Sahneye çıkmışlardı bende seyirci olarak izliyordum.
(Klipteki gibi)
Şarkıyı bitirdiklerinde jimin sahnenin önüne geliyordu sanırım konuşma yapıcaktı.
"Sizlere çok önemli bir şey söylemek istiyorum. Şu an ışık yanan yerde ki, kızı görüyor musunuz?"
Herkes bana doğru bakıyorlardı.
"Evet görüyoruz!" Diyen armyler
"İşte o kız benim hayat kaynağım. Sizlere sevgilim Ceren'i tanıtmak istiyorum!"
Ne-neğ! Sevgilim mi dedi bana yoksa bana mı öyle geldi!
Jimin o küçük elleri ile bana uzatıyordu.
Sahneye çıkmamla armyler bağırıyordu
"Çok yakışıyorsunuz!!"
"Oha bu kızı tanıyorum!"
"Çok ponçikler!!"Gibi güzel sözler geliyordu kulağıma.
"Sen, cennetten gelen meleğim misin?"
Jimin bana bakarak gülümsüyordu——————-
"Jimin bu neydi şimdi?""Seni şirkete Çağıran'a kadar herşey bir oyundu o şarkı veya dans videolarını kumsal attı."
"Ne yani bu menajerin dediği özel gününüzde mi oyundu?"
"Evet"
Tepkisiz kalmıştım. kötü olumsuz düşünceleri bir yana bırakıp jimine sıkıca sarıldım.
"Seni seviyorum kısa bir süre içerisinde anılarımızı kaybetmiş olabilirim, seni hala daha seviyorum hep benimle kal güzel kalpli meleğim."
Evett final bölüm mutlu sonla bitti
"Süt belası" hikayeyi yazıyorum onu da okuyabilirsiniz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşumun Oğlu PARK JİMİN
FanfictionKabus gördüğüm adam meğersem hayatımın aşkı?? #tamamlandı ✔️