Gerçekten asıl sevgilim cerenmiş hatırlamıyorum ama hatırlamaya çalışacağım bundan emin olmam lazım biraz daha zaman geçmesi gerekir.
...............
Yoon me (jimin'in sevgilisi)
Yoon me:
Aşkım!!!! Nerdesin?!Merdivenlerden çıktığını duyabiliyordum. Hızlıca fotoğrafı çekmeceye koydum.
Yoon me:
Jimin-ah napıyorsun?Jimin:
Hi-hiç birşey yapmıyorumYoon me:
Hımm tamam gel aşyağıya inelim film izleyeceğiz daha bebeğim!Jimin:
Tamam geliyorum sevgilim!Yoon me merdivenlerden indiğinde
Sanki, aldatmış gibi hissediyordum.Hemen aşağıya indim.
Yoon me koltukta oturup film izlemeye başlamıştı bile.
Jimin:
Ben film izlemek istemiyorum taksi çağırayım evine git sende artık biraz yorgunum dinlemem lazım.Kafasını olumlu şekilde sallayarak onu kapıya kadar eşlik ettim sonra boynuma atlayarak dudağımdan öpüp gitti.
Karşıya baktım ki evin yanında satılık ev yazıyordu.Ne yanı o kız gidiyor muydu?
Odama çıktım elime bir kalem alıp şarkı sözü yazmaya başladım.
..............Ahg sırtım! Uyuya kalmışım!
Cebimdeki saate bakmamla o kızı kilit ekranımda görmüştüm!
Gerçekten bu gizemli kız kimdi neyin nesi?Saat: 10.09 geçiyordu ve on buçukta pratik yapıcaktık namjoon hyung demişti! Gruba mesaj atmamla görmüştüm.
Üstüme birşeyler giyip şirkete yolunu tuttum......
Ceren'den;
Ah boynum tutulmuş yataktan oturur pozisyona gelerek jimini düşünmeye başladım zaman geçtikçe kalbim daha çok ağırcağını bilıyordum ve bu yüzden jimini unutmak için başka yere taşınmak zorunda kalmıştık.
Gerçi taşınsakta birşey değişmeyecekti yine aynı duygular ve aynı hıçkırık sesleri...Banyoya girerek rutin işlerimi hallettikten sonra çıktım.
Bugün kendimi değiştirmeye karar vermiştim ilk başta tarzım, eski Ceren' öldürdünüz! Park jimin!
Böyle şeyleri giymeye karar verdim;Saçlara geldik. Saç rengimi ise uçları yeşile boyattım.
Kumsal:
Hırsız var evimizde kimsin senğğn!!Ceren:
Aq benim Ceren!Kumsal:
N'aptın lan sen!?Ceren:
Artık eski Ceren milattan önce kaldı maalesef!Yeni bir hayat beni bekliyor!
.....Bighitten telefonuma mesaj gelmişti.
Bighit:
Merhaba!, öncelikle duyduğuma göre sesiniz güzelmiş ve dansta başarılıymışsınız bize gönderilen video ile büyülendik doğrusu.
Sizi bighit binasına davet ediyoruz!Oha bighit mi!
Kumsalll!! Kim attı bu video'yu!!Kumsal:
Bana hiç bakma valla! Ben yapmadım!Kim yaptı o zaman!?
Boşverip bighit'e stajyerlik yapmakta lazımdı çünkü para kazanmamız gerek.
...............Taksiden indikten sonra aklım birden bts grubu gelmişti aynı yerde olmak ve jimin!?
Ben ondan uzaklaşırken kader bizi buluşturuyor ya bu basıl bir
İştir yaww!
neyse yapacak birşey yok para kazanmamız gerek yanı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşumun Oğlu PARK JİMİN
FanfictionKabus gördüğüm adam meğersem hayatımın aşkı?? #tamamlandı ✔️