Park Chanyeol Baekhyun
Byun Baekhyun ne?
Park Chanyeol seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.Seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum..seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.seni çok seviyorum.
Byun Baekhyun ne bu?
Park Chanyeol hepsini yazdım ben.
Byun Baekhyun kopyala yapıştırla mı?
Park Chanyeol hayır Baekhyun -_-
Byun Baekhyun iyi aferin hadi bb.
Park Chanyeol biraz beni dinler misin?
Byun Baekhyun hayır bb.
Park Chanyeol alt tarafı bir kahve...
Byun Baekhyun alt tarafı bir kahve değil Chanyeol. Bana yalan söylemen..
Park Chanyeol yalan söylemedim sadece kuzeninden bahsetmedim çünkü o erkekti zaten..
Byun Baekhyun konuşmayalım.
Byun Baekhyun bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fen lisesi vs Meslek lisesi
Fanfiction[Tamamlandı] Fen liseli Do, Xiu, Luhan, Baek ve Meslek liseli Kai, Chen, Sehun, Chanyeol'un İnstagramdaki konuşmaları.