38

3.9K 307 105
                                    

Karanlık sokakta sonunda arka bahçenin duvarına varmıştı. Baekhyun'a gelmişti. Bir kaç kez buluştuktan sonra onu bırakmaya geldiği için evini biliyordu. Ve şimdide gizlice arka bahçelerinin duvarına tırmanmaya çalışıyordu.

Eli ile destek alarak doğruldu. Duvarın öbür tarafına doğru oturdu ve aşağıya atladı.

"Neler çekiyorum Baekhyun senin için gör beni gör." diye mırıldandı. Üstü toz olduğu için çırpmaya çalışıyordu ki kenarda arka bahçeye açılan kapıyı gördü.

"Hayır açık olamazsın." dedi. Elleriyle gözlerini kapattı.

"Seni görmemiş gibi davranacağım."

Baekhyun'un evine gitmek için akşam olmasını beklemişti çünkü Taemin daha romantik olacağından bahsetmişti.

Baekhyun'un camı olduğunu düşündüğü camın altına geldi ve bağırmaya başladı.

"Baekhyun!"

"Yah Baekhyun!" Bir kaç kez daha bağırınca Baekhyun pencereyi koparıp atarcasına sinirli bir şekilde açtı.

"Ne var Chanyeol!" diye bağırarak camdan aşağı baktı. Chanyeol gülümseyerek elindekileri gösterdi. 

"Aşağıya gelsene bir sürü pamuk şeker aldım yeriz." 

"Pamuk şeker mi?" diye meraklı meraklı sordu Baekhyun. Sonra dil çıkarıp,

"Beni bir pamuk şekerle kandıramazsınız sayın dev." dedi. Chanyeol elindekileri daha da yukarı kaldırarak,

"Bir tane almadım ki." dedi. Baekhyun ellerini göğüsünde birleştirip aşağıya doğru bağırdı.

"Tanımadığım devlerden pamuk şeker almıyorum." 

"Tanıdıklarından alıyorsun yani?"

"Ne alaka?" 

"Kim o devler evinin önüne mi geliyorlar birde?" 

"Chanyeol gerizekalı mısın?"

"Aşağıya gelmezsen hepsini kendim yerim bak!"  dedi sırıtırken.

"Tamam be yeme geliyorum." diye bağırdı Baekhyun. Sonra odasının camını kapattı ve gözden kayboldu. 

Bir az sonra evinin kapısından Baekhyun çıktı. Sonra bahçeye doğru Chanyeol'a yürüdü. Sevdiği adama doğru yürüdü. Cidden küs kalmak zorunda değillerdi. Onu affetmek istiyordu. İçinden bir ses "kapa çeneni ne affetmesinden bahsediyorsun?" deyince yumuşayan yüz ifadesi sert bir hal aldı.

"Pamuk şekerlerimi ver Chanyeol." Chanyeol'un elindeki poşete uzanmak istese de Chanyeol elindeki poşeti ondan kaçırmıştı. 

"Klişelerden nefret ederim." dedi Chanyeol.

"Şimdi sen bunu almaya çalışırsın üstüme düşersin yarım saat arka planda romantik bir müzikle birbirimize bakarız falan.." diye devam etti.

"Sus ve pamuk şekerimi..." 

"Barışırsak ve sen yanağıma bir öpücük verirsen olabilir." diye sözünü kesti. 

"Yaa bu hiç klişe değil Chanyeol ne özgün bir içerik cidden." dedi tekrar ellerini göğüsünde birleştirirken. Chanyeol sadece omuz silkti. 

"Tamam barışalım." dedi ve tekrarda pamuk şekerlerine uzanmak için hareketlendi. Fakat gene başarısızlıkla sonuçlandı. Chanyeol parmağını yanağına vurarak 

"Öpücük?" diye sordu. 

"Yok sana öpücük!" diye bağırdı Baekhyun. 

"İyi bende pamuk şekerleri Sehun'a götürürüm." dedi Chanyeol. 

"Güle güle uyuz dev." dedi. Sonra sinirli sinirli arkasını dönüp gitmeye çalışıyordu ki Chanyeol onu tutup kendine çekti. Kollarını sıkı sıkı Baekhyun'a sardı. Bir süre şaşkın bir halde kaldı Baekhyun. Masumca bir sarılmaydı sadece. Fakat Baekhyun onun kalbini duyuyordu. Nasıl attığını. Chanyeol'un gerçekten pişman olabileceğini düşündü. Bir süre hiç bişey demedi. Kendine gelince Chanyeol'u itti.

"Boğuluyordum hayvan!"

"İki dakika ortama şey yapma be Baekhyun."

Yüzüne mükemmel bir gülümseme yerleştiren Baekhyun Chanyeol'u yanağından masumca öptü.

"Barıştık mı?" diye sordu Chanyeol.

Kafasını sallayarak yanıt verdi Baekhyun...

"Öğh bu ne iğrenç romantik klişe berbat bişeydi." diyen kişiye ve yanındaki karaltıya döndü ikisinin de gözleri.

"Yarım saatir Soo ile kendimizi tutuyoruz ama bu ne yani, ne bu?" diye sesinden tanıdıkları Jongin'e baktılar.

"Siz ne arıyorsunuz burda?"

"Soo'cuğum ders çalışmaya gelecekmişte bırakmaya geldim." dedi. Jongin.

Chanyeol sadece kafasını salladı.

"Tamam barıştığımıza göre artık evinize gidin." dedi Baekhyun. Kyungsoo ile evinin kapısına yöneldiler.

"Görüşürüz!" diye el salladılar ve içeri girdiler.

......

"Paran yok mu?"

"Pamuk şeker aldım..."

"Ne yapacağız yaa.."

.......

Kim Jongin Suho hyung gelip bizi alabilir misin?

Kim Junmyeon tamam.

Kim Jongin *adres*

.......

Ya anlatımım çok mu düz oldu. Böyle beş kere falan düzelttim ama. İçime sinmiyoğr.

Birde wattpadde sorun var sanırım normalde daha önce yayınlayacaktım fakat yayınlamadı. bir önceki bölümde gözükmüyormus o yüzden tekrar yayınladım. Wattpad cidden beni çıldırtcak neys hadi iyi akşamlar kfhskdbsmdb

Fen lisesi vs Meslek lisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin