"Şimdi beyler zaten doğum günü yapacağımızı biliyorlar değil mi?" dedi Chanyeol. Baekhyun onu onaylar bir şekilde kafasını salladı. Oturdukları masada kafa kafaya vermiş bir çember oluşturmuş doğum günü planı yapmaya çalışıyorlardı. Herkes dikkatini olaya vermiş meraklı meraklı dinliyordu.
"O zaman konum atalım gelsinler." dedi Chanyeol.
Etraftaki ciddi atmosfer dağılırken Sehun göz devirerek konuştu.
"Abi yarım saattir anlattığın şeyi nasıl buna bağlayabildin?"
"Bağlar o gerizekalı." dedi Baekhyun. Ellerini göğüsünde birleştirip oturduğu sandalyede arkasına yaslandı.
"Ya zaten demedik mi Jongdae ile Minseok onları almaya gidecek diye?" dedi Luhan.
"İyi siz gidin o zaman almaya bizde etrafı düzenleyelim."
"Yarım saattir ne planı kurduk biz ya boş boş." diye mızmızlanarak ayağa kalktı Jongdae.
Sonra onlar diğer ikisini almaya gittiler.
Kafede kalanlarda etrafı düzenlemeye başladılar.
.....
"Burası demi Jongin'in evi?" dedi Minseok. 'Evet' anlamında başını sallayınca Jongdae, Minseok kapının ziline bastı. İkisi de kapı açılınca beklemedikleri bir kişi ile karşılaştılar.
"Kyungsoo sen ne yapıyorsun burada?"
"Hiç öyle meyve suyu içecektik..." arkasından gelen Jongin sözünü kesmişti.
Jongdae ve Minseok Jongin'in halini görünce ufak çaplı bir şok geçirmişlerdi.
"Jongin gömleğini yanlış iliklemişsin..." dedi Jongdae. Jongin gömleğine bakıp gülümsedi ve kafa sallayarak içeri geçti. Bu sırada Minseok Kyungsoo'yu tutup dışarı çıkarmış peşinden sürüklerken konuştu.
"Çabuk ne yaptınız anlat!"
"Bir şey yapmadık saçmalama!"
Flashback
"Kyungsoo meyve suyu ister misin?" dedi Jongin. Kyungsoo ile oturmuş diğerlerinin gelmesini bekliyorlardı. Çünkü ikiside o salakların onlara parti yaptıklarını biliyorlardı.
"Hayır Jongin gerek yok." dedi Kyungsoo gülümserken.
"Olsun getiriyim içeriz."
"İstemiyorum dedim ya." dedi Kyungsoo tekrardan itiraz etti. Ama onu ne dinleyen vardı nede söylediklerini umursayan. Jongin bir kaç dakika sonra pembe tepsisine iki tane meyve suyu koymuş geliyordu.
"Ah Jongin ne gerek va... Dikkat et!" Jongin kenardaki masaya ayağını çarpmıştı ve meyve suları baştan aşağıya üstüne dökülmüştü.
"Sana dedim Jongin getirme dedim." diye sinirli sinirli Jongin'in yanına gitti Kyungsoo. Jongin yerde oturmuş küçük çocuklar gibi dudağını büzerek konuştu.
"Ama... ama ben sana meyve suyu getirmek istemiştim." (Bahar Candan kospilav eofhelofhl)
"Bende sana gerek yok dedim." dedi Kyungsoo. Jongin'i tutup yerden kaldırdı. Saçlarını dağıtıp gülümserken.
"Hadi git üstünü değiştir birazdan gelirler." dedi. Jongin hala çocuk gibi davranarak odasına gitti.
Flashback End
"Sonrada siz geldiniz işte..." dedi Kyungsoo. Minseok ona hiç inanmayan gözlerle bakarken vücudunu süzdü.
"Ya ne yapıyorsun hadi gidelim bizi bekliyorlar."
"Bunu daha sonra sen ben Baekhyun ve Luhan konuşacağız Kyungsoo." dedi Minseok ciddi bir ses tonuyla.
"Aman be tamam konuşalım." dedi Kyungsoo.
..........
"Yani bence 4 pasta yeter." dedi Junmyeon. Kris ellerini saçına götürüp düzeltirken konuştu.
"8 tane alalım sen ne kadarın varsa ver ben üstünü tamamlarım küçük zaten bu pastalar."
"Ne dedin duyamadım?" dedi Suho ellerini beline koyup.
"Diyorum ki paran yoksa söyle biz alalım." dedi Kris.
"Junmyeon hyung paran yoksa söyle Kris hyung alsın." diyerek ortalığı karıştırmaya çalışan Chanyeol'a elindeki pembe karton ile vurdu Baekhyun. Chanyeol gülerek oradan uzaklaştı.
"Tamam 8 tane alalım küçük zaten bunlar." dedi Junmyeon. Sehun şişirdiği balonun ucunu bağladı.
"Zaten Jongin ayısı iki tanesini yer bizde gerisiyle idare ederiz artık." dedi. Sonra bağladığı balonu hafifçe Luhan'a attı. Luhan eliyle balonu başka tarafa gönderirken sinirli sinirli konuştu.
"Yapma Sehun zaten şişiremiyorum şunları."
"Tamam ben şişireyim sen bağla o zaman." dedi Luhan'ın yanına yaklaşırken.
Lay içeri elindeki poşetlerle girdi. Arkasından da iki katı poşetle Tao.
"Bu ne böyle süslemeleri poşetle mi yapacağız?" dedi Junmyeon.
"Öyle deme canım bak bir sürü süs aldık." dedi Lay sonra eline bir marka poşeti alarak Junmyeon'a gösterdi.
"Hem hediye de almamız gerekiyordu." dedi. Tao onu onaylarcasına başını salladı.
"Tamam başlayın o zaman hazırlamaya." dedi Kris. Junmyeon'un kahkahası ile o tarafa döndü.
"Sehun balonları şişirdiyseniz bunları da yapın." dedi Lay. Sehun ve Luhan'ın oturduğu masaya poşetleri bıraktı. Sehun ağzındaki balonu şişirmeye çalışırken kafa salladı.
"Çabucak bitirelim birazdan gelirler."
..
(1) Dm
Kim Minseok Baekhyun biz geliyoruz
Kim Minseok birde neler oldu neler gelince anlatcam.
Byun Baekhyun tamam
....
"Hadi geliyorlarmış." dedi Baekhyun. Sonra devam etti.
"Sanırım bir şeyler olmuş onu anlatacakmış bide." dedi. Herkes kafa sallayıp son işlerini yapmaya başladılar.
......
"Kanka söyleseydin sonra yapardık partiyi önemli bir şeyde böldüysek." dedi Jongdae imalı imalı Jongin'e bakarken. Jongin utanıp Jongdae'nın koluna vurunca Kyungsoo göz devirdi.
"Bir şey yapmıyorduk!" dedi.
"Ama kapıyı açınca sanki Jongin'i parçalamışsın..."
"Yapmadık diyorum! Meyve suyu döktü üstüne!" diye bağırdı Kyungsoo.
........
Kafeye geldiklerinde büyük bir yaygara ile doğum günü şarkısı söylemeye başladı diğerleri. Mutlu bir doğum günüydü. Herkes eğlenmişti. Ve prens ile prenses birde meyve suları mutlu mesut yaşamışlardı.....
......
Biititititit. Normalde dün atcaktım ama canım uygulama sürekli bir önceki bölümü taslağa atıp durduğu için atamadım. Bunada yapmaz aynısını inş. Neys bby
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fen lisesi vs Meslek lisesi
Fanfiction[Tamamlandı] Fen liseli Do, Xiu, Luhan, Baek ve Meslek liseli Kai, Chen, Sehun, Chanyeol'un İnstagramdaki konuşmaları.