Întoarcerea

68 9 5
                                    

Anne atinge ușor clanța ușii. Ușa casei care îi trezește o mulțime de amintiri. Amintiri frumoase, însă cel mai important, cel mai mare regret al vieții ei. Ca nu a fost acolo să-și ajute părinții, ca nu a fost acolo pentru ei. Ca nu a putut face nimic in legătură cu moartea acestora, s-o opreasca, s-o încetinească. Orice ar fi depins de ea.
Apasă ușor și fin, dar totuși încrezator pe ea, ușa vechii ei case. Balamalele ușii încep să scârțâie insistent, iar Anne face speriată un pas in spate. Călcase pe parchetul rupt. A fost o fracțiune de secundă in care fata nu știa dacă a fost tocmai o idee bună să vină aici. Nu se mai simțea tocmai în siguranță și nimeni n-o putea învinui pentru asta. Însă tânăra iși recuperează curajul și calcă hotărâtă înainte.
Ea merge înspre scările de lemn care duceau
spre fosta ei cameră. Cu o atingere ușoară, în mintea ei apar un milion de amintiri. Se depărtează ușor de scări și ajunge in fața semineului. Pentru 2 minute stă doar in fața acestuia întrebându-se cu ce a greșit. Nu reușea să conceapă ce s-a intâmplat cu părinții ei. Starea i-a fost disturbată de un sunet ciudat venit de la geam. Perdelele de culoare albăstrui-verzui fluturau împinse de o rafală de vânt care venea de afară. Era mijlocul iernii, însă zăpada nu-și făcuse simțită prezența, dar nu era nici prea departe. Dintr-o dată, mișcarea geamului constantă, a luat sfârșit și geamul se închise, evident, trântindu-se și scoțând un sunet sinistru.
După acest "incident",  pășește rapid spre ușă vrând s-o deschidă, aceasta găsește chiar lăngă ușă, un bilet. A stat pentru un moment să se gândească dacă ar trebui să îl deschidă sau nu. Era încă surprinsă intr-un mod terifiant de întâmplarea de mai devreme și chiar nu mai voia să simtă alt șoc pe ziua de azi. Dar realistă, zicându-și ca nimic rău nu se poate întâmpla dintr-un bilet, l-a deschis. Părea să nu aibă nici o reacție. Pe bilet scria asta:
VII X
—15:35—Street 11 Harrwings.
Anne se tot gândea. Ce ar putea asta să insemne? Și atunci s-a gândit: Dacă totul semnifica o întâlnire?
Pentru că asta era singurul lucru la care se putea gândi in momentul de față.
Deja știa ca 11 Harriwings era numele unei străzi. 15:35 trebuia sa semnifice ora, iar VII Xdata. Data in care parintii ei au murit a fost VIII X. Totul părea să prindă sens acum. Parinții ei au murit la o zii după ce aparent, au avut o întâlnire misterioasă cu cineva.
Era hotărâtă să afle cine era acel cineva. Ce i-a determinat pe ai săi să se vadă cu acea persoană? Si ce avea acea persoană atât de important încât la o zii apoi, Liam și Petunia fuseseră gasiți fără viață. Anne voia sa afle tot. Era pregatită să descopere fiecare secret murdar pe care părinții ei i l-au ascuns. Și va reuși. Anne Marie Williams era pregătită să iși afle trecutul exact așa cum era el de fapt, fără regrete de data asta. Era pregatita acum. Micuța Anne a evoluat in ceva ce probabil nici părinții ei nu iși imaginau.
Tânăra a mers direct in apartamentul pe care îl inchiriase de 6 luni încoace. Avea o vedere relaxantă spre orizontul îndepărtat. Mereu se găndea ce e dincolo de dealul ăla mare, cu copacul care era in traiectorea soarelui, care străpungea frunzele copacului.
Cert era că, Anne nu va renunța. Va continua să caute indicii, ca intr-un final, să afle ce s-a intamplat intr-adevar cu Liam si Petunia.

Edit: asta e primul capitol, motiv pentru care nu a fost prea lung, dar celelalte vor fi mult mai lungi. In caz că am greșeli gramaticale, sau credeți că mi puteti da un sfat, puteti să imi spuneti in comentarii. Mulțumesc❤️

Cold SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum