Mystic Wood (1)

17 1 3
                                    

               Cat timp Derek conducea de 6 ore, Anne adormise. Dar visul in care era in timp ce dormea i-a fost spulberat, deoarece Derek era atent la altceva, moment in care au dat peste o groapa iar masina a facut un mic salt.

—Hei! Nu puteai sa ocolesti obstacolul ala? spuse Anne aproape tipand si fiind revoltata caci dormea prea bine.
Visam prea bine, era visul perfect.
—A, da? Si ce anume visai? sugera timid Derek cu un zambet fermecator pe fata, cu ochelarii de soare pusi. Prea un adevarat badboy.
Hmm, pai eram cu un baiat.
—Cum arata acest baiat?
—Pai uhm, eram intr-o padure cu el. Avea o centura cu arme la brâu și era îmbrăcat în negru, avea ochii albaștrii și părul blond.
Se uita intr-un mod special la mine, nimeni nu s-a uitat așa la mine, vreodată. Era mult mai înalt decât mine. Fugeam amândoi, apoi eu m-am împiedicat, iar el m-a prins înainte să cad. Se uita in ochii mei, fix in ei. Pana ca cineva sa ia o groapa imensa.

Îi povestea Anne cu o voce gingașă dar încă revoltată de incident.

I-auzi, mișto tipul asta. Iți aduce aminte de cineva?
—Hmmm, ar trebui? iar Anne începe să râdă.
Știi...băiatul ăla erai tu.
—Vai, serios? Sunt flatat. Nu mă așteptam la asta.
*ambii pufnesc în râs*

Însa fericirea le e stricată atunci când aproape se răstoarnă cu mașina. Cauza? O căprioară ieșea din pădure ca să treacă strada, au trecut exact prin fața lor. Derek a fost nevoit să tragă pe dreapta. Ei n-au pățit nimic, însă au observat ceva ciudat la căprioară. Era terorizată, fugea ca din pușcă, șchiopătând, și sângerând. Derek s-a gândit să meargă să vadă ce se întâmplă.

Stai aici, o sa merg să verific.
—A? Ce? Nu. Nu o sa rămân pur și simplu aici ca să...

Anne depistase că deja vorbea singură iar Derek disparuse în pădure.

În pădure, blondul găsi niște urme de sânge după care s-a luat. Urmele opriră lângă un copac, era ciudat, nicio urmă apoi în stânga, dreapta sau orice altă direcție posibilă.
Însă de dupa copac a ieșit cineva, era un băiat (bărbat). Era brunet, ochii verzi și era destul de înalt. Avea o jachetă de piele pe el și niște blugi bleumarin. Cei doi se uitau unul la altul, Derek însă foarte, dar foarte surprins. Băiatul brunet disturbă momentul si zice:
Ti-a fost dor de mine?



edit: cred ca asta e cea mai scurta parte pe care am facut-o vreodata, insa o sa si vedeti de ce v-am lasat in suspans in continuarea părții, care probabil va fi scurtă si la obiect.
Btw, vreau sa imi lasati comentarii cu cine credeti ca este băiatul.

Cold SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum