Secret de familie

17 3 5
                                    

silueta. O silueta statea exact in fața ei.Nu știa dacă să fugă sau daca e mult prea încremenită să facă ceva. Silueta a ieșit din întuneric, era o fată. O fată blondă, cu ochii ca ai lui Anne, cu aceleași trăsături, aceleași gesturi. Parcă era o altă versiune a ei. Blonda misterioasă rupe liniștea și șoptește cu o voce răgușită:

Deci, tu trebuie sa fii Anne. Faimoasa Anne Marie Williams. Probabil ce iti voi spune acum, te va băga intr-o ceață completă. Ei bine, eu zic sa incepem cu începutul.

Fara să-i dea o șansă lui Anne să schițeze vreun sunet, iși continuă povestea iar fata stă nemișcată, puțin încremenită dar totuși doritoare sa afle ce voia blonda misterioasa să-i comunice.

Sunt Jane Williams. Sora ta. Sora ta mai mare.
Anne ramase la fel de șocata ca și până acum. Jane cine? Ce soră? Ce se întâmpla? Era complet confuză iar "sora ei mai mare" o făcea să fie și mai confuză decât era până acum.

Dupa cum am zis, s-ar putea sa nu ma crezi. Dar iti spun adevarul. Eu ti am lasat toate indiciile alea. Toate erau de la mine. Ei bine...Toate mai putin biletul cu posibila organizare. Tocmai de asta te am atras aici. Ca sa iti spun adevarul gol goluț pe care stiu cat ti-l dorești să-l afli. Parintii nostri, Liam&Petunia m-au trimis de acasă la varsta de 3 ani. Nu in sensul ca m-au dat afara. Au descoperit ceva special la mine. Insa au considerat ca abilitatea mea speciala poate face rau oamenilor din jur, inclusiv tie, avand in vedere ca urma sa vii pe lume in 2 luni. Asa ca mama si tata m-au trimis la matușa Lorett în Texas. Acolo am trăit, acolo am crescut. Asta până acum 6 ani. Cand am aflat că parinții nostri au murit. M-am întors acasă. Casa era deja goală, ei erau pe podea, inghețați, fara puls sau vreo bătaie a inimii.
Nu vreau sa pun presiune de tine, sau să te speri, dar sunt 100% sigură că parinții nostri încă nu și dădură seama ca și tu ești specială la fel ca mine. Sau vei nega faptul ca din mâinile tale ies fulgere care sparg interfoane?

Anne tăcea, nu era momentul potrivit să spună ceva așa că a continuat să pară atrasă de ce îi povestea aceasta Jane.

Asa ziceam și eu. Continuând, am depistat ca ceva e special și la tine, așa că trebuia să te fac să fii interesată pentru a veni aici. Nu puteam sa apar în fața ta și să spun "Hei Anne, sunt eu Jane, sora ta mai mare pe care nu o cunosti si de care sigur parintii nostri nu ti-au spus. Încântată" prin urmare am ales sa iți dovedesc ca eu chiar sunt sora ta, iar acum probabil te intrebi ce vreau de la tine. Ei bine nu vreau decat sa nu mai stam despartite, sa ne unim puterile și să încercăm să ne dăm seama ce s-a întâmplat cu părinții nostri.

Jane venea ușor spre Anne, a luat-o de mâini și i-a zis:

Tocmai ți-am zis că sunt sora ta mai mare. Trebuie să fie un șoc pentru tine, dar să știi ca acum că te-am găsit însfârșit, nu o să mai renunț la tine. Vreau sa fiu o soră mai mare adevărată pentru tine, cum ar fi trebuit sa fiu până acum.

Anne iși trage mâinile și se apropie și mai mult de Jane, apoi o imbrățișează strâns de parcă nu ar mai fi vrut să îi dea drumul. Era clar. Aveau o grămadă de povestit. Cele două iasă din pivnița in care aparent, Jane stătea de mult timp.
Roșcata i-a zis surorii ei că, evident, poate rămâne să locuiască cu ea, în apartamentul ei. Jane a acceptat apoi cele două au pornit prin pădure înapoi spre apartamentul lui Anne.

Însă totuși, pe fata mai mică o măcina o întrebare pe care a vrut să i-o pună lui Jane încă de când au pornit înapoi spre casă. Anne își face curaj și întreaba incet:

Jane?..Pot sa te întreb ceva?
—Evident. Ce e?
—Mai exact, ce avem noi "Special"?
Blonda chicotise ușor, dar în cele din urmă spuse:
—Vezi tu, Anne. Avem ambele câte o abilitate. Tu poți controla furtunile și tot ce ține de starea vremii, de solul pănântului, poți chiar și să distrugi un oraș întreg doar cu un fulger țintit în ceea ce trebuie. Iar eu, hah, păi eu controlez focul și apa, literalmente elementele de bază. Timpul când am fost in Texas, mătușa noastră m-a învațat cum sa controlez aceste abilitați și evident, o să te învaț si pe tine, până nu vei mai sparge și alt interfon.

Surorile au început să pufnească în râs și au continuat să meargă spre apartamentul lui Anne.

Edit: stiu ca si capitolul asta e scurt, imi cer scuze, dar promit ca urmatoarele vor fi mai lungi.🚩

Cold SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum