Anne statea si privea pe geam, era dezamagita de faptul ca nu a reusit sa scoata nici o vorba din gura lui Derek. Inca ii parea suspicios, chiar foarte suspicios ca Derek s-a
dus in padurea aia ciudata, apoi a stat 30 de minute, dupa care "nimic nu s-a intamplat". Anne avea de gand sa-l chestioneze din nou, dar nu in acest moment, pentru ca nu stia starea in care era Derek. Nu stia nimic. S-a gandit pe drum, ca poate chiar ar fi mai bine sa se mute in Mystic Woods. Simtea ca orasul asta avea sa-i schimbe perspectiva de gandire, insa simtea aici o forta care o atrage in continuu, era ceva ce nu mai simtise vreodata pentru nimic. Ceva ii spunea ca in orasul asta avea cu siguranta sa se intample ceva magic. Ceea ce nu stia e ca magia din orasul asta era de fapt chiar langa ea, chiar in masina cu ea, magia era prezenta si conduse 8 ore la volan. Derek era magia din orasul Mystic Wood.—Am ajuns?
—Dap. Chiar asta e. Mystic Wood in carne si oase. Bine, nu chiar.
—Pare un oras plin de mister.
—Nici n-ai idee...
Anne nu stia tocmai ce voia Derek sa spuna cu asta, insa era sigura ca urma sa afle, isi dorea din plin sa afle, isi dorea sa stie tot despre acest oras. TOT.
Derek a condus-o pe Anne pana la casa lui, unde i-a zis:
—Aici am crescut. Aici apartin toate amintirile mele. Aici am trait pana ce...p-pana c-ce tatal meu a fost uhm, stii tu, eliminat la fel ca si parintii tai, de catre Monte. Iar eu, eu ce am facut? NIMIC. Am stat ca un prostanac si nu am facut nimic. Absolut nimic. Regret c...In acel moment Anne i-a pus mana pe gura, l-a luat de mana si i-a spus increztoare si hotarata pe persoana ei:
—Lasa trecutul in urma. Prezentul si Viitorul conteaza. Nici eu nu am facut nimic, mi-am privit parintii cazuti la pamant si inghetati pana in oase. Ma simteam complet inutila, pana ce...am realizat, de la sine, ca daca voi continua sa ma urasc pentru ca nu am facut nimic, nimic nu o sa se schimbe. Asa ca aduna-te si hai sa schimbam ceva. Hai sa il oprim pe Monte impreuna. Hai sa facem un bine.
Derek nu a zis nimic, insa pe fata lui se citea instant compasiunea si recunostinta care ii era adresata Annei. Totul era datorita lui Anne. El era aici acum, datorita lui Anne. Era recunoscator pentru ca Anne a aparut in viata lui. Pana ce ei doi nu se cunosteau, Derek era intr-un fel de depresie, dar ea l-a scos din acea stare de anxietate, l-a readus la viata exact asa cum natura se trezeste la viata dupa o perioada de iarna lunga si friguroasa. Anne era culoarea din viata lui.
Cand cei doi au intrat in casa, au avut o surpriza. Cineva ii astepta acolo. Era acelasi baiat misterios din padure. Kai—Imbracaminte la care predomina negrul, brunet, iar cheful de viata (ironic vorbind) ii se citea pe fata.
—KAI???!! –exclama Derek surprins.
De ce..ai? Cum ai?...
—Venit inapoi? continua Kai
M-am gandit sa-i fac o vizita dragului meu frate in casa parinteasca.Realizand faptul ca Anne habar nu avea cine este Kai, Derek nu a mai stat pe ganduri si a inceput sa le faca celor 2 cunostinta:
—Umm..uh..Anne...el e Kai..fratele meu. Kai..ea e uhm, Anne.
Derek nu stia daca sa o prezinte pe Anne asa cum aratau sentimentele lui pentru ea, era foarte confuz, motiv pentru care cunostinta asta dintre cei 2 a ajuns sa fie o serie de balbaieli din partea lui Derek.
—Kai. Incantat.
—Anne. De asemenea.Cei doi si-au zambit unul altuia.
—Stii..Anne, te avertizez de acum. Familia mea e mai..uhm, speciala, daca pot sa spun asa. Vezi tu, suntem mai diferiti.—Cum adica diferiti?
—KAI! AJUNGE!Tipa Derek pe un ton extrem de furios. Se pare ca nu voia ca secretul lui sa fie aflat si de altii, nu stia cat mai poate tine asta secret, sau daca va mai fi un secret in continuare. Simtea ca daca spune tot, o va pierde pe Anne, simtea ca Anne va fi speriata de cum e el si familia lui cu adevarat. Simtea ca Anne va fugi.
edit: sper ca v-a placut capitolul asta, pot sa zic ca, cu acest capitol official incepe action-drama-thriller ul pe care il asteptam (da, asteptam foarte mult partea asta) btw daca v-a placut, puteti si vota. ♡
CITEȘTI
Cold Soul
PertualanganAnne Marie Williams. Sau cum obisnuia mama ei sa o numeasca, micuța Anne. Însă micuța Anne crescuse. Devenise o adevărată adolescentă independentă și puternică. O tânără care pare dură la exterior, dar in interiorul ei, e o fire sensibilă care nu a...