Sömestr 14.Gün

19 0 0
                                    

Merhabalar:
Buraya eski aşk defterimi,platonik aşkımı anlatmak için yazıyorum.Kitlelere ulaşma amacı gütmüyorum içimde.Sadece ben o defteri artık X'e asla göstermeyeceğim için omuzlarımda yük gibi kalmaması için yazıyorum.Okuyup, yorumlarsaniz fikirlerinizi almış olurum.Okumazsanız da dediğim gibi üstümdeki yük kalksın diye yazıyorum.Bölümler;günümün sadece X ile ilgili olduğu kısımlardan ibaret olacağı için kısa olucak.İlk bölümlerde daha o yok.Bu arada platonik aşkıma sadece X diyeceğim.İsmini sonraki zamanlarda belki açıklarım.Bir de bölümlerde defter kısmına geçmeden biraz önbilgiler sunacağım sizlere.Keyifli okumalar...

Bu zamanlarda X'e karşı sadece bir hoşlantı var içimde.Daha hiç konuşmuşluğum yok.Sadece gözlemlediğim kadar hal ve hareketlerinden hoşlandım...

"

Tarih02.2017
Saat:23:45

Ablam Ankara'ya gitti.Ben uyurken gitmiş.Bana da selam söylemiş.Kahvaltı yapmamış.Şuan odada yalnızım.İçimde nedenini bilmediğim bi burukluk var.Ya da nedenini bildiğim bir hüzün.Tek olmak;yalnız kalmak beni korkutuyor.Bilemiyorum,ablama karşı bir zaafım var herhalde.Böyle sıkıntılar basıyor,ne yapacağımı şaşırdığım,bunaldığım,bazı şeylerden bıktığım zamanlar oluyor.Böyle zamanlarda ise teselliye ihtiyaç duyuyorum.Bu işi de en iyi ablam yapıyor.Benim için çözüm yolu üretiyor.Galiba ona bu yüzden bu kadar bağlıyım.Beni dinliyor, zamanını feda ediyor,onunla eğleniyorum...Ama şuan ağlayasım geliyor.Onu seviyorum.Umarım geliş süresi gözümü açıp kapatıncaya kadar geçer.
Bu aralar uyku düzenim berbat olduğu için 14:30 gibi bi saatte kalktım.Ablam ise 10'a yirmi kala evden çıkmış.Bende uyanamiycagimi tahmin ettiğim için dün geceyi full onunla geçirdim.Sabaha kadar uyumayip sabah 8'de uyuyakalmışım.Uyanınca da direkt dayımlara-misafirliğe-gittik.Günüm bu şekilde geçti.Yarın okullar açılıyor.
Acaba X'i görür müyüm?Gerçi görsem de yanında illaki bir kız olacağı için görmesem daha iyi sanki. Bombok bir döneme merhaba...Iyy."

Bu bölüm burada sona eriyor.Diğer bölüm bakalım okullar açılınca nolucak??Ne gibi bir sürprizle karşı karşıya kaldım sizce?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eski Defter(#Wattys2018)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin