Szülői problémák - BangHim + Jeongcheol

826 11 6
                                    

B.a.p + Seventeen

Megbeszélték a csoda jó anyukák férjeikkel együtt, hogy szülői magbeszélést fognak tartani. Az az egy röpke probléma volt, hogy a Seventeen dormon így is egy csomóan voltak ezért ott nem lehetett megrendezni az összejövetelt. A Bap dormon sem lehett nyugalomban meglenni ugyanis a legkisebb apróság meghívta a család egyik távoli rokon familiját, a TRCNG-ben sem voltak kevesen szóval most még a bap dormon is többen vannak mint a Seventeen-én. Lehetetlen volt akármit is ott csinálni főleg ha a gyerkőcökről volt szó, akkor bármelyik beleszólhatott volna a kellemes társalgásba úgyhogy az értekezlet egy vendéglőben volt tartandó. Mikor mind a két páros megérkezett a megbeszélt helyre -az időről nem is beszélve- az anyukák és apukák nyugodt beszélgetésbe kezdtek.

-Miért késtetek ennyit, drága társam? -ábrándozott Himchan eomma.

-Hát tudod! Wonwoo gyermekemnek szerelmi bánata van és szinte lehetetlen megvígasztalni. -legyintett anyutársa egyet.

-Mondtam én neki, hogy a nők kiszámíthatatlanok. -puffogott Seungcheol appa.

-De drágám! A probléma ott kezdődik hogy ő nem is hetero! -rázta fejét párja.

-De neki nem az a lány tetszett még? -értetlenkedett S.Coups.

-Dehogy! Azóta rájött, hogy családon belülibe szeretett bele, Mingyu drágámba. -gurult le a szeretetteljes anya arcán egy könnycsepp.

-Hagyjuk már. -forgatta szemeit a svt leader -Ti sem értetek ide időben! -igyekezett elterelni a témát és közben végig mutatott a nyuszi-szülőkön.

-Ami azt illeti igazad van de nálunk ez egy kicsit bonyolultabb. -vakarta tarkóját Yongguk appa.

-Dehogy bonyolult csak az appák nem értik meg. -bökte oldalba sorstársát az a bap-sek anyja.

-Ez nem is igaz~ -tettett sértődöttséget a "kívülálló". -Ha azt gondolod hogy mi semmit sem tudunk akkor nagyon tévedsz! -húzta el száját.

-Igen! Például fingod sincsen, hogy ki eszi meg mindig a joghurtot. -nevetett fel gúnyosan Yongguk. (Inspirated by.: blingblingjongkey)

-Te tudod? Miért nem mondtad el? Mindenből kimaradok. -keseredett el párja.

-Én elvileg nem tudok róla, csak láttam. -nevetett tovább a kis "mindent tudó".

-Eszkupsz, ugye nektek nincs ilyen titkotok előttem? -fenyegette meg mutató ujjával párját a Seventeen angyala.

-Dehogy van! Ha lenne is, azt is elfelejtem hogy melyiknek van olyan feneketlen gyomra. -vakargatta tarkóját a gyanúsított.

-Az jó mert nálunk nem a joghurt fogy hanem a keksz. -forgatta szemeit a tizenegy gyerekes anyuka.

Noha a keksz olcsóbb is volt mint a joghurt, azért mégis csak tizenhárom fős család van abban a házban. Nem mindegy mire költik azt a bazi nagy fizetést, nem lehet azt csak úgy el szórni.

-Tényleg? És legalább jó minőségűt veszel nekik? Nehogy elrontsák a hasukat! -intette óvatosságra Himcsán.

-Hogy gondolod? Az én gyerekeim mindig a legjobbat kapják. -akadt ki az eddig sem csilles eomma.

Oneshots [YAOI - KPOP]Onde histórias criam vida. Descubra agora