P.O.V Klara
Wat denkt Sara wel niet! Moet ik haar geloven ofzo met haar "ik ben niet verliefd op jou." Tuurlijk is ze dat wel. Ik ga haar vergeten!!!!! Ik ga gewoon niet meer naast haar zitten op school. En blokeer haar bij alles op internet!! En ik negeer haar. Als ik haar op alles heb geblokeerd, ga ik een plan bedenken om haar morgen voor schut te zetten op school. IK MOET POPULAIR WORDEN ZIJ MOET AFGAAN!!!!!!!
- NA HEEL LANG NADENKEN-
Aha ik weet wat ik ga doen. Sara wou dat ik aan niemand ging vertellen dat ze lesbie is. laat ik eens beginnen met het in de groepsapp zetten. dan weten in ieder geval al veel mensen het. En ik ga posters uit printen voor in de school om op te hangen. Ik zorg dat ik vroeg op school ben en vraag of Jenna me wil helpen. (Jenna is vanaf nu mijn beste vriendin.)
Ik ga haar dan nu effe appen.
ik: Jenna kan je zorgen dat je morgen om 7:00 uur op school bent?
Jenna: uhm... oke maar waarom?????
ik: je moet me helpen om posters op te hangen!!
Jenna: oke tot morgen.
Ik: tot morgen!!
-OP SCHOOL 7:00 UUR-
Kom Jenna laten we meteen beginnnen! Ik had gisteravond posters gemaakt van sara met de tekst: een nieuwe lesbie erbij op school!
-Als school net is begonnen-
Jenna en ik zijn bewust bij de ingang gaan zitten zodat we Sara's blik konden zien. Toen we een tijdje hadden gewacht zagen we Sara richting school lopen. Pas toen sara echt de school in was gelopen. Zag ze al die posters ik en Jenna barstte in lachen uit!!
JE LEEST
Lesbie
Mystery / ThrillerLesbie gaat over een meisje dat heel populair is op school, maar alle jongens zijn stom. Uiteindelijk komt haar beste vriendin erachter dat ze Lesbie is en slaat haar in elkaar.... Haar broer doet ook mee maar stiekem.....