P.O.V. Sara
Ik kots alles uit. Mijn moeder rent naar me toe en vraagt of er iets is. Ik zeg dat ik me niet lekker voel en in bed ga liggen. Als ik mijn telefoon pak zie ik dat Klara mij op alles heeft geblokkeerd ik blokkeer haar ook op alles en verwijder haar en haar broer uit mijn contacten. Jake heb ik alleen niet geblokkeerd omdat ik hem stiekem wel leuk vind, maar ik weet ook dat hij mij in elkaar heeft geslagen ik snap niet hoe dat kan. Ik ben verliefd op iemand die me in elkaar heeft geslagen. Ik pak mijn telefoon als ik hor dat ik een appje heb. OMG het is van Jake hij vraagt of ik naar het park wil komen, omdat hij zijn excuses wil aanbieden. Ik vraag eerst of Klara er ook bij is. Hij zegt van niet. Ik hoop maar dat het waar is en zeg dat ik onderweg ben. Ik trek mijn nieuwe laarsjes aan en doe mijn haar in een knot. Ook doe ik een klein beetje make-up op en zo loop ik langzaam richting het park als ik zie dat hij echt alleen is loop ik met meer vertrouwen naar hem toe.
P.O.V. Jake
Ik zie haar aan lopen en ben best nerveus. Hoe zal ik het doen ik denk dat het handig is om eerst mijn excuses aan te bieden en het daarna te vragen. Hoi zegt Sara zacht. Ik denk dat ze nog bang is daarom ga ik nu uitleggen waarom ik haar in elkaar geslagen heb. hoi zeg ik sorry voor wat ik je heb aangedaan. Eerst heb ik je aangereden en daarna sla ik je in elkaar. Het spijt me ik zal het niet meer doen. Ik ik ehmm..... Ik ben al een tijdje verliefd op je, maar ik zou het begrijpen als jij niet verliefd bent op mij. Dus wil je verkering met mij?
P.O.V. Sara
Vroeg hij dat nou net aan mij? Ja zeg ik dan blij, maar alleen als je belooft me niet meer in elkaar te slaan. Oke zegt hij. Terwijl hij me een kus op de lippen geeft. OMG hij zoent zo lekker. Ik hoop dat hij zich aan de belofte houd. Als we klaar zijn vraag ik aan hem waarom heb je me in elkaar geslagen als je verliefd op me bent? Omdat Klara dat per se wou. Ze is helemaal blij omdat jij je rot voelt, maar sorry ik ga er niks tegen doen het is wel mijn zusje. Sorry.... Geeft niet ik snap het wel zei ik om hem te troostten.
JE LEEST
Lesbie
Mistério / SuspenseLesbie gaat over een meisje dat heel populair is op school, maar alle jongens zijn stom. Uiteindelijk komt haar beste vriendin erachter dat ze Lesbie is en slaat haar in elkaar.... Haar broer doet ook mee maar stiekem.....