Hfd 7

131 3 0
                                    

P.O.V. Klara

ik was net bezig mijn huiswerk te maken toen iemand klopte op mijn deur ik dacht dat het mijn ouders waren dus zei ik ik ben bezig met mijn huiswerk! klaar ik moet je wat vertellen. tot mijn verbazing was het jake, hij klopt nooit aan dus er is iets aan de hand. Ik riep binnen en hij kwam met een bedroefd gezicht binnen lopen. wat is er vraag ik aan hem. oke dit is er: ik heb Sara aangereden soory het spijt........ ik vloog hem om de hals hij zij waarom ben je blij dat ik sara aan heb gereden vroeg hij. Ik vertelde het hele verhaal over dat Sara een lesbie is. Oke ik snap het vanaf nu ben ik ook tegen haar, ik was namelijk eerst verliefd op haar, maar vanaf nu ben ik echt boos op haar!! riep hij boos. Zal ik haar na school in elkaar slaan dat lijkt me wel leuk. als ze het ziekenhuis uit is dan nu kan het nog niet. ik zag dat hij dat laatste met een bedroefd gezicht zei.

-Die dag erna-

P.O.V. Sara

Ik mag nu naar huis het is inmiddels 13:00 uur. Met tegenzin pak in mijn spullen in. want ik heb echt geen zin om naar school te gaan. ik zeg gewoon dat ik me nog niet echt fit voel dan kan ik thuis blijven. toen ik buiten kwam stonden klara en jake me op te wachten. ik dacht wil ze weer vriendinnen zijn? ze kwamen naar me toe en vroegen of ze me even konden spreken zonder mijn ouders dus ik zei oke en mijn ouders gingen alvast naar de auto. we gingen achter een muurtje staan en op eeens begonnen ze me in elkaar te slaan ik begon keihard te schreeuwen en huilen maar het hielp niks, er kwam niemand na 10 minuten gingen ze eindelijk weg. en bleef ik daar alleen achter. Voor de zekerheid wachtte ik nog een paar minuten en liep naar huis. Toen ik thuis aangekomen was vroeg mijn moeder wat er gebeurd was ik zei dat ik door de stoeprand onderuit was gegaan. Mijn moeder geloofde me gelukkig.

SORRY DAT IK ZO LANG NIET MEER HEBT GEÜPLOAD. IK HOOP MORGEN WEER EEN NIEUW HOOFDSTUKJE ONLINE TE ZETTEN😘

LesbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu