Final~

1.6K 145 100
                                    

Kim Taehyung, artık ünlü biri değildi ama mutluydu.

Eski sevgilisi, Taehyung'un kendisiyle olan fotoğraflarını magazine satmıştı. Bununla da yetinmeyip yeni sevgilisinin de haberini uçurmuştu.

Kendince haklıydı. Senelerini verdiği 'ünsüz' Taehyung, 'ünlü' olunca bir başkasını bulmuştu ve ona 'para' yediriyordu.  

Kim Taehyung ise sakin kalmayı seçti.

Bir gün artık ünlü olamayacağını biliyordu zaten. Bazı şeyler kısa sürerdi... Bazı şeylerin ömürleri vardı. 

Bir gün tüm genç kızlar seni severdi, el üstünde tutardı bir başka gün yeni ünlü olmuş diğer kişiyi. Bu yüzden Taehyung hiç ilerisi için düşünmezdi. Kararları anlıktı ve günü yaşamaya yönelikti.

Ünlü olduğu süre boyunca iyi  bir para kazanmış, güzel dostluklar biriktirmişti. Sahneye çıkmış, kendisini ispat etmiş ve hayalini gerçekleştirmişti işte. Bunun süresi önemli miydi?

Bu zamana kadar kendisini seven tüm genç hayranlarını düşündü. Hayranlar belki de onları unutacaktı ama Taehyung, her hayranını hatırlayacağına dair bir söz verdi kendisine. Her elinin değdiği, her yorumunu okuduğu ve her kalbinde hissettiği kişiye sonsuzca teşekkürler etti içinden.

Kısa da olsa,

Sonu hüzünle de bitse,

Ona 'sonsuz' olmayı bahşetmişlerdi.

Taehyung ölürdü.

İsimler, şarkılar, insanlar ve şöhret...

Ama, tarih şöhretleri mutlaka yazardı.

Taehyung, yazılanlardan olmayı başardığı için mutluydu.

Ve, genç kızı düşündü. Hayatının her anında olan bu genç kızı...

Sevgili olmalarının üzerinden 3 sene geçmişti. Genç kızın anlayışlı olması Taehyung için en büyük nimetti sanki. 

Birbirlerine güveniyorlar, karşılıklı sohbet ediyorlar ve birbirlerini alttan alabiliyorlardı. Daha ne isterdi ki?

Genç kız elinde tuttuğu kitapla içeriye girdi aniden. Taehyung, defterine yazmayı bıraktı ve kendisine doğru ilerleyen genç kıza baktı. Ayıcıklı pijaması vardı ve üst tarafına ketçap bulaşmıştı. Taehyung istemeden de olsa kıkırdamıştı. Genç kız ona aldırmadı ve kanepeye doğru oturdu. Taehyung, nefes bile almadan pür dikkat genç kızı izliyordu.

Genç kızın biraz sonra ayağa kalkacağını biliyordu ve içinden saymaya başladı. 4.saniyesinde ayağa kalkan genç kız, yürümeye başladı.

Hep böyle ezberlerdi...

Taehyung gülümsemesine engel olamadı. Onu bu kadar iyi tanımak nasıl bir duyguydu?

Genç kız ders çalışırken Taehyung  fark ettirmeden ona arkadan sarıldı. Genç kızın ensesinde burnunu gezdirirken mest olduğunu hissediyordu.

Bu koku...

Sahiden de bu koku, kızın vücuduna kilitlenmişti. Ondan başkası hiç böyle kokmuyordu.

Ondan başkasının kokusu da artık önemli değildi zaten.

Genç kız, belindeki ellerden bir türlü kurtulamıyordu. Taehyung'u çekiştirse bile faydası olmuyordu. Taehyung, ellerini daha da sıkılaştırıyordu.

'' Burada, Fart kelimesinin kökünü bulmaya çalışıyorum, bunlar da yetmiyor edebi sanatlarına bakıyorum. Ve sen ders çalışmamı engelliyorsun! Yarın finallerim var dedim sana! ''

Taehyung, genç kızın haklı sitemine karşı gülümsemekle yetinmişti.

'' Öyleyse, benim yanımda çalışma finallerine. Yanımdayken... Sadece bedenin değil ruhun da yanımda olsun işte. ''

Genç kız gülümsedi ve Taehyung'a doğru döndü. 

'' Ne yapayım, evde çalışınca da aklım sende kalıyor. Seni özlüyorum. ''

Taehyung gülümsedi ve genç kızın yanından ayrıldı.

'' Ne diyebilirim ki? Bu ders notlarına teşekkür etmeliyim. Benim küçük sevgilim, Absürd Edebiyat sayfasına beni etiketlemeseydi... Hiçbir zaman ruh eşimi bulamayabilirdim. ''

Taehyung konuşmasına devam ederken mutfağa doğru yürüyordu. Genç kız onu duyunca tatlı bir kıkırtı çıkardı ve o da bağırdı.

'' Bu genç kız büyüdü ve Edebiyat Öğretmeni oldu... Tabii senin de hakkını vermek lazım.. Eğer cevap vermeseydin ve benim cazibeme kapılmasaydın her şey daha zor olabilirdi. ''

Taehyung mutfaktan başını uzattı.

'' İlk önce sen benim cazibeme kapıldın sanıyorum? ''

Soran gözlerle genç kıza bakıyordu. Genç kız, bu hallerine gülümsemişti.

'' Ah, sen ünlüydün. Herkes bir ünlüden hoşlanır. ''

Genç kız saçlarını savurdu ve Taehyung'a doğru göz kırptı.

'' Ben sıradan bir kızdım ve seni tavladım. Önemli olan da bu! ''



- SON.


Y/N: Ehe, öncelikle merhaba :'') Bu fice çok önceden başlamıştım ama üç bölümünü yayımlayıp bıraktım. Hiçbir hikayemiz yarıda kalmasın diye acele acele iki gündür bölüm yazıp arka arkaya yolladım. Biliyorum bu vote ve yorum açısından benim zararıma ama ne yapayım bitmezse daha da çok üzülürdüm :) Yani çok beğendiğim, içime sinen bir fic olmadı. Çıtır çerez bir şeyler oldu.. Daha büyük hayallerim vardı ve aradan zaman geçtiği için  de düşündüğüm çoğu şeyi unuttum. Kendimce bir şeyler yazıp yayımladım ve üzerinde çok düşünmeye fırsat bulamadım.

Umarım okurken iyi vakit geçirmişsinizdir, sevgilerimle :)

Taehyung OC'stagram Love.² ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin