✦;sapık

4.2K 281 111
                                    

1 Hafta Sonra

Jungkook Ile Bugün Evleniyorduk. Şu An Ayna'nın karşısında kendime bakıyordum. Lisa,Rose ve Annem Arkamda Ağliyorlar ve Jisoo Onları Teselli Ediyor.

Sisi Teyzem'in bana hediye ettiği inci küpeleri taktım. Keşke o da olsaydı yaa. Düğünümde bu küpeleri takmamı istemişti.

Arkamı Dönmem ile hepsi bana yapıştı ve ağlamaya devam ettiler. Bende Sırtlarını sıvazlıyordum.

"Ya Tamam Sanki Ömür Boyu Beni Görmiyceksiniz. Alt Tarafı 30 Dakika Uzakta Yaşiycam"

"Ama Niniiiğ" dedi Lisa.

"Yah! Lisa Sümüklerini Gelinliğime Silme Sakın!" Dediğimde hepsi gülmeye başladı. Kapı Tıklatılınca hepsi bende ayrıldı.

"Kocan Geldi. Biz Sizi Yalnız Bırakalım En Iyisi" dedi Jisoo Ve Hepsini Dışarı Çıkarttı.

Jungkook'tan

Elim Ayağım Titriyordu ve Sürekli Jimin'e "Nasılım?" Diye soruyordum. Kaynanam ve Kızlar Çıkınca Taehyung Beni Hafif itti ve Ben Kapıya Çarpmamak Için Ellerimi Kapıya Koydum.

"Sıçarım Ağzına Tae"

Dedikten Sonra Kapıyı Açtım ve Gördüğüm Şey Ile Hemen Kapattım.

"Noldu Lan?" Dedi Namjoon

"Abi..Kız Felaket Güzel Olmuş Napıcam ben?" Diyince Hepsi Gülmeye Başladı ben ise derin derin nefesler almaya çalışıyordum.

"Hadi Jungkook!" Dedi Jin Ve Ben Deriiin bir nefes alıp Yavaşça Kapıyı Açtım ve Kapattıktan sonra içeri Girdim.

"O Neydi Demin?" Aha ne diycem ben şimdi?

"Şey Ya B-Birşey Yok" Lafımı Bitirince Bakışlarımı Yerden Kaldırdım ve Ona Baktım. "Hass.." Diye Fısıldadım ve Tekrar Yere Baktım.

"Ya Jungkook Neyin Var?"

"B-Bişey Yok"

"Emin Misin?"

"Aish Lanet Olsun Fazla Güzel Olmuşsun!" Dedim ve Gözlerine Baktım. Gülümsedi ve Yanakları Pembeleşti.

Kapıya biri 2 kere vurunca "gel" dedim ve Içeri Suga Girdi. "Zaman Geldi" Dedi ve tekrar dışarı çıktı.

Jennie'ye baktım ve Ellerini Tuttum. "Hazır Mısın?" Başını 'evet' anlamında sallayınca Koluma Girdi ve Beraber Odadan Çıktık.

Alkış Eşliğinde Merdivenler'den Iniyorduk. Ara sıra Jennie'ye Bakıyordum. Tanrım..O Fazla Güzel Olmuştu ve Ben Ondan Gözlerimi Alamıyordum.

Jennie'den

"Yardım Lazım mı Bebeğim?"

"Ya Sapık Mısın Jungkook!?"

"Ne Sapığı Kızım Kocanım Ben Senin!"

"Banane ya!Ses Kes!Zaten Gebericem Birazdan!"

"Yardım'a geliyim diyorum işte!"

"Offffff!Bi Sus Ya!Bi Sus!"

Evet..Jungkook ile Evlenmiştik ve Şu An Evdeydik. Yani ben Banyoda Gelinliğimi Çıkartmaya Çalışıyordum. Jungkook ise.. Anladınız işte aq

Sonunda Gelinliği çıkartınca hızlı bir şekilde pijamalarımı giydim ve dışarı çıktım. Jungkook Yatakta Salak Salak Gülüyordu. Jiminler ona biraz fazla içirdiler de...

Kapıya 2 kez vurulunca "Gel" dedim. Içeriye Jungkook'un Annesi Girdi.

"A-A Ee Siz Daha Uyumuyor Musunuz?" Dedi ve Kolumdan Çekiştirerek Yatağa Götürdü ve Oturttu. "Uzan Kızım" Dedi.

Yanımda Mal Mal Gülümseyen Jungkook'a Baktım ve Tekrar Annesine Döndüm ve Masumca Gülümseyip Yatağa Uzandım.

Sonra Annesi Jungkook'un Yanına Gitti ve Kolundan Tutarak Kaldırdı. "Kalk Çocuğum bari şu gömleğini çıkart" Dedi.

Jungkook Gömleğinin Düğmelerini açmaya başladı. Gözlerim Büyüyordu. Tamamen Gömleği Çıkarttı ve Annesine Verdi.

Annesi onu Yatağa Yatırdıktan sonra Ikimizin üstünü örttü ve tam çıkacakken Arkasını Döndü "Aa..Çocuklar Bugün Yapmayın Olur Mu?Yarın Balayında Yaparsınız artık"

Dedi ve Kıkırdayıp Dışarı Çıktı. Ben ne demek istediğini anlamaya Çalışıyordum.

"Jennie"

"Hm?"

"O Gelinliği çıkartmak benim hayalimdi be!"

"Jungkook.."

"Efendim Bebeğim?"

"Allahını seversen yat zıbar." Arkamı Döndüm ama sonra aklıma gelen şey ile tekrar ona döndüm. "Ve Lütfen bir daha içki içme" dedim ve Önüme Döndüm.

"Gel Kız Buraya" dedi ve Beni Kendine Doğru Çevirip Kemiklerimi Kıracak Derecede Sarıldı.

"Ya Jungkook Kemiklerim Kırılıcak!Ayrıca Leş Gibi Içki Kokuyorsun!"

"Sus Yoksa Mükemmel dudaklarımın tadına bakarsın"

"Peki" Diye Fısıldadım. Ben bile zor duymuştum ama neyse. Annesinin ne demek istediğini hala anlamadım. O yüzden Jungkook'a sorucam şimdi.

"Jungkook"

"Efendim Bebeğim"

"1.Bana Bebeğim deme 2.Annen Demin ne demek istedi?"

"Çok Salaksın ve Bu Çooook Tatlı" Dedi ve Beni Öpmeye Çalıştı ama Ben Kafamı Geri Çektim.

"Mal" dedim ve oflayıp sırt Üstü Yattım.beynim yandı. Evet Jungkook Haklı ben Tam Bir Salağım yaa.

"Bugün Bebek Yapmayın yarın balayında halledersiniz demek istedi" Diyince Jungkook Fal Taşı Gibi Açılmış Gözlerim Ile Ona Döndüm.

"Ne!"

"Ne Var Kızım? Eninde Sonunda Benden Hamile Kalıcaksın yani..."

"Ne Demek Hamile Kalıcam Ya. Sanki Aşk Evliliği yapmışız gibi konuşuyorsun! Ikimizde Zorla Evlendirildik Jungkook Ne Bebeğinden Bahsediyorsun!"

"Doğru." Dedi Ve Belimden Kollarını Çekip Bana Arkasını Döndü. Bu Niye..Aissh! Salak! Yanlış birşey söyledim sanki!

Birden Yataktan Kalktı ve Yastığı Alıp Kanepeye Geçti. "Napiyosun?" Diye Sorduğumda Kanepenin yanında duran yorganı üstüne örterek Arkasını Döndü ve "Biz Aşk Evliliği Yapmadık ya. Zorla Evlendirildik ya. Aynı Yatakta Yatmamız Doğru Olmaz Diye Düşündüm."

Birşey demedim ve sağ tarafa dönüp gözlerimi Kapattım. Kendimi Uykuya Teslim Etmiştim.

Vote+Yorum Falan Unutmayın Ponçiklerim.Sizi seviyorum. Ve Evet Gecenin Bir Yarısı Yazdım cdkwndks neyse bay Gayz cwlxbsl💜

serseri | jennie x jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin