Okul'dan çıkmıştık. Annem Aradı ve Jungkook Benimle Birlikte durdu. Telefonu Açtım
"Efendim Anne?"
"Jennie Ben Bu Sabah söylemeyi unuttum. Jungkookla Gelinlik ve Damatlık Bakmaya Gidin. Rose'u da al o öyle moda şeylerinden anlıyor ya. Hadi Neyse Kapattım ben"
Dedi ve Birşey Söylememe Izin Vermeden Yüzüme Kapattı. Ağzım Açık Bir Şekilde Telefonu Cebime Koydum.
"Ne Oldu?" Diye Sordu Jungkook
"Gelinlik ve Damatlık Bakmaya Gidicekmişiz"
"Kim?Biz Mi?"
"Evet Biz Gerizekalı! Evleniyoruz ya! Istersen Arkadaşlarını da Çağırabilirsin çünkü bende çağırıcam"
Başını Salladı ve Telefonunu Çıkarıp Birini Aradı. Bende Aynı Şekilde Jisoo'yu aradım , Rose ve Lisa'yı alıp Okul'un önüne gelmesini söyledim.
Jungkookta tesadüfen 3 kişi çağırmıştı. Aralarından biri şu Mekandaki Ponçik Jimindi.
(Arkadaşlar Istediğiniz Çiftleri Yorum'a yazın. En Çok Yazılanlar Kazanır❤)
Ben Elim Ile Tanıdıklarımı Tanıtmaya Başladım.
"Bunlar Jisoo , Lisa ve Rose. O Ponçik Sarı Çocukta Jimin. Diğerlerini Bilmiyorum."
"Bunlar da Taehyung ve Suga" dedi Jungkook. Hepsi Memnun Olduklarını Söyledikten Sonra 2 Arabaya Binip , Gelinlik ve Damatlık Bakmaya Gittik.
Jungkook , Ben , Rose ve Jimin Bir Arabaya. Suga , Lisa , Taehyung ve Jisoo Bir Arabaya. (Unutmayın Çiftler Hala Belli değil. Öylesine Şey Yaptım)
Gelinlik Dükkanına Geldik ve Içeri Girdik. Kızlar Bana Bir Sürü Gelinlik Gösteriyorlardı ama Ben Beğenmiyordum.
Fazla Abartılı Geliyorlardı. Jungkook ve Arkadaşları da Koltukta Telefon Ile Uğraşıyordular.
Etrafıma Bakarken , Gözüme Bir Gelinlik Takıldı. Tam Aradığım bir Modeldi.
Kızlar Artık Beni unutup Bırakıp Kendilerine Bakmaya başladılar. Ben Hemen O Gelinliği Alıp , Denemeye Gittim.
Giydikten sonra Aynaya Baktım ve Üstümde güzel Durmuştu. Dışarı Çıktım ve Erkekler Telefonda Kızlar da Elbiselerdediler.
Yalan'dan Öksürünce Tüm Dikkatler Üzerime Toplanmıştı. Kızlar Büyülenmis gibi bakıyordular.
Kızlar Yanıma Gelip Çok Güzel Olduğumu Söylediler.
"Senin Yüzünden Lez Olucam Galiba" dedi Lisa ve Hepimiz Jungkook Hariç Kahkaha Attık.
Cidden Jungkook'a ne olmuştu? Garip Garip Bakıyor ya..(jungshook cdfmck)
Jimin , Jungkook'u Dürtünce Kendine Geldi ve Yerinde Doğruldu. Bende Gelinliğin Parasına Bakmaya Unutmuştum.
YUH! OHA ! ÇÜŞ!
Ben Bunu Alamam Kardeş!
"Ahh Şey Ya Bence O Kadar da Güzel değil" dedim Sahte Gülümseyerek.
"Saçmalama Jennie Mükemmel Oldu Işte!" -Rose
"Y-Yok hayır Biz Gidelim Bence Ben Beğenmedim Burdan Birşey" dedim ve Gelinliği çıkartmaya gittim. Üstümü Değiştirip, Çıktıktan sonra Dükkanın önünde Jungkook'u beklemeye başladık.
Beyefendi Damatlığını alıyordu. Ne Ara Denediyse Artık?çıkarken 2 Tane Paket Vardı Yani Paketler Poşetin Içindeydi.
"2 Tane Mi Aldın?" Diye Sorduğumda Gülümsedi ve Cevap Verdi "Yoo"
Araba'nın bagajına Poşetleri Koydu ve Şöför Koltuğuna Geçip , Binmemizi bekledi.
Bindik, Arabayı Çalıştırdı, Rose ve Jimin'i Eve Bıraktıktan sonra Onlar'ın evine gittik. Büyüktü. Çok Büyüktü.
Korumalar Poşetleri Içeri Taşıdı ve Bizde Arkalarından gidiyorduk. Salon'a geçtik ve Oturduk.Annemler de buradaydı tabii.
Sessizliği Bozan Jungkook'un Annesi Olmuştu.
"Ee Birşeyler Beğendiniz Mi?"
Ben Tam Gelinlik yok diyicekken Jungkook Lafa Atladı.
"Evet Aldık Bile" dedi.
"Jungkook Ne Demek Aldık ya neden yalan söylüyorsun? Gelinlik yok." Diye Fısıldadım Kulağına.
"Eee Jennie Gel Biz Biraz Konuşalım" dedi Jungkook Sesli Bir Şekilde ve Kolum'dan Tutup, Yükarı çıkartıp , bir odaya soktu.
Yatakta Bir Gelinlik ve Damatlık Duruyordu. Bir Dakika Bu Benim Beğendiğim Gelinlik.
Şok Olmuş Bir Şekilde Jungkook'a Döndüm. O Gülümseyerek Bana Bakıyordu.
"A-ama Jungkook Bu Çok Pahalı"
"Ne Olmuş? Üstünde Çok Güzel Duruyodu ve sende tek bunu beğenmiştin." Dedi ve Gülümsedi. Ona Sarılıp Teşekkür Ettim. O da Rica Etti.
Ayrıldıktan Sonra Beraber Aşağıya Indik ve Sohbet Ettik. Annemler Cidden Çok Iyi Rol Yapiyorlar.
Onlar Konuşurken ben Hiç Dinlemiyordum. Takii Annem Beni Dürtene Kadar.
"Ilk Zamanlar Bizimle Kalırsınız Sonra Jungkook'un evinde Kalmaya Devam Edersiniz" dedi Jungkook'un Babası.
Onlar Biraz Daha Sohbet Ettikten Sonra Vedalaşıp, Eve Gittik. Arabada Arka Tarafta Ben Ve Nayeon oturuyorduk.
O sürekli Birşeyler Fısıldıyordu ama Onu Anlamıyordum. Eve Gelince Odam'a çıktım. Nayeon da Yanıma geldi.
"Ya Unnie 2 Saatir Ne Konuştunuz Diye Soruyorum Niye Cevap Vermiyorsun?"
"Seni Anlamadım Çünkü Nayeon şimdi Çık Odam'dan Uyicam ben"
"Ama Un-"
"Hadii!"
"Off tamam ya" dedi ve Kapıyı çarpıp ,çıktı. Bende Pijamalarımı Giyip, Uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
serseri | jennie x jungkook
Fiksi Penggemar❝Babam Senin Böyle Işlerle Uğraştığını bilse Kesin Vermez. Acaba Söylesem mi? Hem Senden de Kurtulmuş Olurum❞ ❝Birine Söylersen seni doğduğuna pişman ederim. Şimdi Sus Sabah'tan Beri Başımın Etini Yedin Yemin Ediyorum Seni Kurtardığıma Pişman Oldu...