La revedere , Stefan 💔

150 6 0
                                    

A venit și înmormântarea tatălui lui Tyler . Toată lumea era distrusă . Atunci cineva neașteptat și-a făcut prezenta... Katherine .
Tyler/ Hey Elena .. Poftește înăuntru .
Katherine / Merci ... Hey ... condoleanțe pentru tatăl tău ...
Tyler / pff
Atunci și Damon își face apariția și o enervează pe Bonnie . Bonnie se duce la presupusa "Elena" ..
Bonnie / off ce enervant e
Katherine / știu Bonnie ...
In acel moment Bonnie o atinge pe Katherine și își da seama ca nu e Elena ..
Bonnie/ revin imediat
Katherine / ok ..
Bonnie se duce in alta camera și o suna pe Elena :
Bonnie / Elena,esti la Tyler acasă ?
Elena/Nu Bonnie , ajung in 5 minute !
Când s-a întors , Katherine a atacat-o pe Bonnie , dar Stefan a venit și a salvat-o . Stefan s-a dus la o plimbare cu Katherine .
Ii spune lui Stefan  ca a venit pentru el
Pana la urma mărturisește ca a venit pentru piatra de luna . Aceasta îl înjunghie și pleacă 💔Acesta o cheamă pe Elena sa îl ajute .

Un nou om își face prezenta ... unchiul lui Tyler .
Se afla ca unchiul lui Tyler este "pe mâna" cu Katherine .
Damon îl capturează pe  Mason și Îl omoară .
Inainte sa moara , Mason (unchiul lui Tyler ) ascunde piatra de luna intr-o fântâna plină cu verbina . Pana la urma au luat-o și totul a fost bine .

De dimineața , Jeremy a văzut ca Elena nu era acasă . S-a dus la Stefan și nici acolo nu era , pentru ca Elena a fost rapita de către vampirul Rose și prietenul ei pentru a o da lui Elijah (vampirul din familia originala) . Stefan și Damon și-au dat seama ca a fost rapița așa ca pleacă in căutarea ei . Cand Elijah a văzut-o a rămas uimit pentru ca nu era posibil sa mai existe alta dublura Petrova . Stefan și Damon au ajuns la locul unde era ținuta Elena și ei au crezut ca l-au omorât pe Elijah , doar ca acesta nu putea sa fie omorât . După multe neînțelegeri între ei , Elijah a constatat ca Elena este in siguranța cu fratii Salvatore așa ca a lăsat-o cu ei pentru a o ascunde de cel mai bătrân și puternic vampir din lume .. Klaus .

După un Timp , Klaus își face prezenta ..
Elena se da bătută , deoarece Klaus voia sa o folosească pentru ritual ,dar in același timp avea și un plan , sa devină vampir (sa aibă sânge in organism când o omoară Klaus) .. in sfâșit totul a fost bine și Elena nu a devenit Vampir .. dar a fost trista deoarece Klaus a transformat-o pe Mătușa Jenna in vampir și apoi a omorât-o in timpul ritualului .

După ceva timp Damon a fost mușcat de un Vârcolac .
Pana la urma se afla ca antidotul este sângele lui Klaus , iar Stefan se sacrifica și Klaus o trimite pe Katherine sa ii ducă antidotul.
Stefan va trebui sa se ducă un deceniu cu Klaus jn lume și sa părăsească M. F.

 F

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
The Vampire DiariesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum