A fost o minciuna !

275 13 2
                                    

Ei bine ... ea il iubea pe Stefan , iar de Damon pur si simplu isi batea joc.

Damon nu știa .

După multe căutări , un indiciu la dus la cripta din vechea biserica .

Stefan neavand de ales l-a ajutat , în speranța că va părăsi Mystic Falls cu Katherine .

A deschis-o cu ajutorul vrăjitoarelor Bennett (Bonnie și Grams a ei ) .

A luat-o pe Elena drept "siguranță" :

"Bonnie/Elena !

Elena/este în regula Bonnie o sa fiu bine !

Bonnie/..."

.....si au început sa caute .....

În acel moment un vampir a muscat-o de mana :

Elena/aaaa ! Stefan !

Bonnie/nu Stefan ! Vei rămână blocat acolo !

Stefan/dacă Elena este în siguranță ...!

Bonnie/Stefan nu !

Grams/putem sa mai lăsăm "portalul" deschis ,dar nu mult !

Grabiti-va !

Stefan își folosește super -viteza sa ajungă la ea !

Stefan /Las-o în pace !

Si atunci o scoate afară din peșteră !

Damon/nu este aici (Katherine)

Damon iese repede cu Stefan !

Elena🔜Stefan / Stefan ...! (Și se îmbrățișează )

Damon ,înfuriat , iar ceilalți , speriați ,merg acasă !

Damon/nu îmi vine sa cred mi-am riscat viața pentru a o găsi și ea era deja în Chicago!

Stefan/încetează !

În acel moment apare o melodie pe fundal 😂😂😂 gândiți-va la ceva de tristețe ...

Perspectiva Bonnie :

Grams Îți aduc ceva ? Grams !

Atunci se duce la ea !

Grams nu ! Grams trezeste-te!Grams!😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

Scuze ca nu fac capitole atât de lungi dar o sa încerc sa le mai lungesc !
Am povestit mai pe scurt pentru ca am zis sa nu intru în detalii ! Dar cine mai vrea :

Indiciile i-au fost date lui Damon de Anne (fata unei amici de pe vremea lui Katherine , Damon , Stefan -1864).
Și ea a vrut sa deschidă "portalul pentru ca acolo se afla mama ei ,capturată după vremea când s-a aflat ca exista vampiri în Mystic Falls. Anne i-a luat mana Elenei și i-a dat-o mamei ei pentru a redevenit" conștientă". Și tot Anne i-a spus lui Damon ca s-a folosit de el ,doar ca sa își salveze mama .
Damon când a văzut ca Katherine nu era în cripta s-a înfuriat și a spart o punga cu sânge care a sărit pe pereți și niște sânge a ajuns la un vampir .
Ei fiind stresanți nu au închis bine ușa criptei și se pare ca așa au ieșit niște vampiri (vraja făcută de Grams nu mai avea valabilitate pentru ca ea a murit )și ......dap urmăriți în continuare........

Scuzați greșelile de ortografie ! Va pup urmăriți în continuare ...
P.S.multumesc pentru cele peste 100 de voturi și peste 70 de vizionari  ... Va mulțumesc ! Și va rog sa îmi urmăriți și celelalte cărți pentru ca eu cred ca sunt destul de interesante 😂😂😂 Și puteți sa îmi lăsați și sugestii !

Nu va mai rețin mult ! Va pup ! Bye !!!!!!!! ❤💙💙💚💙💚💛💜💛💚❤💛❤💛❤💛💙💚💙💛❤💜💜❤💜💛💜❤💛💙💛💛💙💛💙💛


The Vampire DiariesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum