Valerie's pov:
Έτρεξα στο σαλόνι και τότε είδα είδα 5 άντρες ντυμένους στα μαύρα να στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλον.
Παραξενευτηκα λίγο είναι η αλήθεια.Π: Λοιπόν Valerie, αυτοί εδώ οι κύριοι ήρθαν για να πάρουν την θέση του σωματοφυλακα σου.
V: Τι? Μα πατέρα, δεν χρειάζομαι κανέναν σωματοφυλακα για να με προσέχει.
Μ(ητερα): Μα γλυκιά μου,είναι για το καλό σου.Και από πότε νοιαζονται οι γονείς μου για το καλό μου ?
V: Όχι μητέρα! Δεν χρειάζομαι την προστασία ενός σωματοφυλακα και ούτε την στοργή σας!
T: VALERIE ΣΙΩΠΉ! ΕΓΏ ΚΑΙ Η ΜΗΤΈΡΑ ΣΟΥ ΣΟΥ ΕΊΠΑΜΕ ΚΆΤΙ. ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΌΛΗ ΤΗΝ ΏΡΑ ΓΙΑΤΊ ΈΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΆ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΈΨΟΥΝ, ΑΛΛΆ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΈΝΑ!
Είπε φωναχτα. Εγώ απο τον φόβο μου κατέβασα το κεφάλι μου μέχρι το πάτωμα.
Π: Λοιπόν...
Συνέχισε ο πατέρας μου.
Π: Ας σου τους συστήσω. Από εδώ είναι ο Kim Seok Min,είναι 27 χρόνων. Μετά έχουμε τον Lee Tae Ji 21 ετών, από εδώ είναι ο Suh Jung Woo 25 ετών. Από εδώ ο Kim Nam Hyuk 23 ετών. Και τέλος ο Jeon Jungkook 21 ετών. Δική σου η επιλογή. Σε πληροφορώ πως όλοι τους έχουν απίστευτες ικανότητες.Τους επεξεργασηκα για λίγο. Το βλέμμα μου όμως έπεσε πάνω στον τελευταίο. Φαίνεται πολύ καλός. Όμως το βλέμμα του είναι λίγο ψυχρό.
V: Αυτόν,αυτόν θέλω πατέρα.
Είπα με κανονική φωνή.Ο πατέρας μου κούνησε το κεφάλι του καταφατικα και είπε:
Π: Εντάξει,αφού αυτόν θέλεις αυτός θα είναι πάντα εδώ για εσένα. Η δουλειά του είναι να σε προσέχει και να μην σε χάσει από τα μάτια του,θα πηγαίνετε παντού μαζί. Δεν θα σου μιλάει ,θα κάνει μόνο την δουλειά του.
Είπε και μετά βγήκε έξω από την πορτα μαζι με την μητερα μου και με τους αλλους 4.
Π: Εμείς να πηγαίνουμε.
Μ: Αντίο γλυκιά μου, θα ξανά έρθουμε σε καμία εβδομάδα.Αντε πάλι μόνη μου! Εντάξει,όχι ακριβώς μόνη μου... Έχω έναν πολύ όμορφο σωματοφυλακα μαζί μου.
V: Λοιπόν,εμμ...Jungkook? Σωστά?
Τον ρώτησα αλλά αυτός δεν είπε τίποτα, ούτε καν να με κοιτάξει.
Ωραία θα περάσουμε!V: Εγώ είμαι η Valerie. Μάλλον θα περάσουμε αρκετό χρόνο μαζί.
Πάλι τίποτα,ούτε εκατοστό δεν κουνάει.
V: Να φανταστώ ότι από εδώ και πέρα θα μένεις μαζί μας;
Πολύ άβολη ατμόσφαιρα.
Αυτός απλά με κοίταξε και βγήκε έξω.
Τι στο καλό?
Πολύ ξινος είναι.Όμορφος, αλλά ξινος.
Κοίταξα από το παράθυρο, μπήκε στο αυτοκίνητο του και έφυγε.
Τι βλακας Θεέ μου!
Την υπόλοιπη ημέρα την πέρασα μόνη μου,ούτε για μεσημεριανό δεν ήρθε.
Κατά τις 3 το ξημέρωμα,άνοιξε η πόρτα και γύρισα να δω ποιος ήταν. Φυσικά και θα ήταν εκείνος!
Δεν με είχε δει ακομη,μάλλον θα νόμιζε ότι είχα ήδη κοιμηθεί και ήρθε προς το μέρος μου.
Μόλις με είδε ξαφνιάστηκε.V:Μπα; Αποφασίσαμε να εμφανίσουμε;
Αυτός και πάλι δεν έβγαλε αχνα.
V: Χεϊ να σου πω! Ή θα μου μιλάς ή θα σε απωλησω!
Ο Jungkook με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο μίσος και απλά ξανά βγήκε από την πόρτα.
Τι θα κάνω μαζί του?
Μου φαίνεται πως αυτή η επαγγελματική σχέση δεν θα πάει καθόλου καλά.
Είπα από μέσα μου καθώς γύρισα το βλέμμα μου για άλλη μια φορά στην τηλεόραση..._______________________________________
Τι κάνετε???
Σας αρέσει η ιστορία μου μέχρι τώρα??
Πείτε μου κάτω στα comments.
Αφήστε ένα αστεράκι και κάντε και Follow ✌✌✌✌
Peace out ✌✌✌
Ααααα κάντε με tag για να μάθετε περισσότερα για εμένα 😘😘😘
Φιλουρες όμορφες και όμορφοι
_______________________________________
KRYSTALLSUH 💎💎💎💎💎💎💎
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕭𝖔𝖉𝖞𝖌𝖚𝖆𝖗𝖉~𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐
FanfictionΗ Valerie είναι ένα συνεσταλμένο κορίτσι το οποίο ζει με την οικογένειά της, οπου ασχολείται με τον υπόκοσμο, και την κολλητή της φίλη Min. Ο πατέρας και η μητερα της έχουν πολλούς εχθρούς και σίγουρα δεν είναι αυτοι που φαίνονται. Μια μερα ο πατε...