I heard he sang a good song.
I heard he had a star.
And so I came to see him and listen for a while.
And then he was this young boy , stranger my eyes ._______________________________________
Valeries pov:
Ξύπνησα πάνω στο διπλό κρεβάτι.Μα πως βρέθηκα εδώ;Το μόνο που θυμάμαι είναι πως κοιμήθηκα στη αιόρα που έχουμε στην αυλή.Σηκώθηκα πάνω και έκατσα στο κρεβάτι..Κοιτούσα το δωμάτιο για λίγο, μέχρι που το μάτι μου, έπεσε πάνω σε μια πολυθρόνα,με έναν κοιμισμένο Tae πάνω της. Ώστε αυτός με κουβάλησε εδώ...
Είναι τόσο γλυκός,πραγματικά.Τον αγαπώ πολύ,σαν φίλο όμως. Απο τους καλύτερους που θα μπορουσα να εχω.
Και μόνο που έκατσε όλο το βράδυ εδώ για να με προσέχει, το εκτιμώ.Δεν ξέρω πραγματικά πως να του το ξεπληρωσω.
Σηκώθηκα πάνω και άνοιξα τις κουρτίνες.Ο καιρός σήμερα είχε σύννεφα, ήταν μουντος, στεναχωρος
Κάπως έτσι νιωθω και γω.
Έχουν περάσει τόσες μέρες και μου λείπει αφάνταστα.Δεν ξέρω πως θα συνεχίσω.Θέλω έστω να ακούσω την φωνή του,να διαβασω ένα μήνυμα του.
Ή έστω και μια του φωτογραφία.
Το μόνο που μου έμεινε από αυτόν είναι το κολιέ και το φούτερ του που ακόμα μυρίζει σαν και εκείνον .
Μου δίνει την ψευδαίσθηση ότι είναι μαζί μου.
Jungkook,τι να κάνεις τώρα;
Δεν κατάλαβα πόση ώρα καθόμουν στο παράθυρο, μέχρι που ήρθε ο Tae και με ακούμπησε στον ώμο μου, βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.
Τ:Συγγνώμη, δεν ήθελα να σε τρομάξω.
V: Όχι, όχι δεν με τρόμαξες. Ήθελα να σου πω ευχαριστώ για χθες , που με έφερες έως εδώ και έμεινες μαζί μου.
Τ: Σιγά, δεν έκανα και κάτι. Έλα τώρα πάμε κάτω να φάμε,γιατί χτες που κοιμόσουν με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας σου και μου είπε πως σήμερα θα πάμε να δούμε κάτι χώρους για τον γάμο.
Αυτός ο πατέρας μου!Πότε θα το καταλάβει ότι δεν θέλουμε να παντρευτούμε;Πότε θα καταλάβει πως μόνο εκείνος με κάνει ευτυχισμένη Και κανένας άλλος;
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕭𝖔𝖉𝖞𝖌𝖚𝖆𝖗𝖉~𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐
FanfictionΗ Valerie είναι ένα συνεσταλμένο κορίτσι το οποίο ζει με την οικογένειά της, οπου ασχολείται με τον υπόκοσμο, και την κολλητή της φίλη Min. Ο πατέρας και η μητερα της έχουν πολλούς εχθρούς και σίγουρα δεν είναι αυτοι που φαίνονται. Μια μερα ο πατε...