**1**

171 9 7
                                    

    Привіт!Мене звати Пе Су Джи, але друзі мене називають Сюзі( від Су Джи).Мені 23 і я вже як 3 роки живу сама. Я народилась 10 жовтня 1994 року в місті Кванджу, але зараз проживаю в місті Сеул, столиці моєї Кореї, такої бажаної Кореї. Я навчалась на дизайнера одягу і так вийшло, що я найкращий дизайнер Сеула. Мої батьки вели свій бізнес, тому у мене завжди було все, що я захочу. Мої бабуся та дідусь живуть в Японії, тому я в дитинстві кожного літа їздила до них. Там я подружилась зі своєю найкращою подругою - Хіраї Момо, вона народилась 9 листопада 1994 року . В 19 я переїхала до Сеулу і через кілька місяців сюди перебралась і моя Хірі. Вона живе в тому ж районі, що і я , тому ми часто бачимось. До речі, вона відомий фотограф, тому ми з нею співпрацюємо. Ми ще не знайшли своїх довгоочікуваних половинок, але все ж таки це скоро станеться, я це відчуваю. Так починається моя історія.

   Ранок. На дворі прекрасна погода. Мене розбудили промені сонця, хоч як я не хотіла прокидатись, мені довелося встати. Я пішла у ванну кімнату, прийняла контрастний душ, щоб швидше та легше прокинутись. І знаєте? Мені це допомогло! Я стала більш бадьорою і у мене поліпшився настрій. Я зробила всі процедури і пішла у свою кімнату вибрати одяг на день. Я одяглась приблизно так:

Помилувавшись перед дзеркалом, я спустилась вниз в кухню

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Помилувавшись перед дзеркалом, я спустилась вниз в кухню. Доречі, ось така моя зовнішність:

    Ця фотографія була зроблена спеціально для журналу "Marie Claire", тому я нею дуже пишаюсь

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

    Ця фотографія була зроблена спеціально для журналу "Marie Claire", тому я нею дуже пишаюсь. Ось чому я саме її показала вам :). 

   Приготувавши мою улюблену страву Чак-чак (десерт із сухого печива, горіхів та меду), я швидко поснідала і заглянула в мої соц. мережі. На мене підписалось за одну ніч 156 користувачів і також мої фотографії вподобало більше 300 людей. Це так круто, що мої фотографії в соціальних мережах набирають популярності. Так, я трохи відволіклась. 

На годиннику вже було 10:14 тому я подзвонила Хіраї. 

Так вона виглядає: на цій фотографії вона у моєму дизайнерському одязі, Хірі подобається мій бренд :)

Так вона виглядає: на цій фотографії вона у моєму дизайнерському одязі, Хірі подобається мій бренд :)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

  -Привіт, Хіраї! Ти ще не спиш?

-Привіт Сюзі! Цього разу я на диво не проспала. Ну так що, ти готова вже? Коли виходимо?-відповіла Хірі.

-Готова, не переймайся. Давай на 10:40 біля Trickeye Museum Seoul. Ок?

-Добре. Але я прийду раніше :)

-Ми це ще побачимо :))

  Я закінчила розмову з Хірі і почала збиратись.

 Через 15 хвилин я вже була біля Trickeye Museum Seoul, де мене вже чекала Момо.

-Як ти так швидко прийшла? Я ж зразу після розмови вийшла з квартири.

-Ти що мене не знаєш :) ? Я ж завжди раніше тебе приходжу.

-Я думала,хоч цього разу виграю :(

-Такого ніколи не буде, ахахах.

-Але я все ж спробую :)

-Давай не будемо відволікатись, там вже всі нас чекають.

-Точно, пішли бігом.

   Ми зайшли в будівлю,  де проходила виставка фотографій, які зробила сама величність Хіраї Момо. Все пройшло досить добре, на більшість фотографій підписала контракти в журнали. Після цього Хірі вже співпрацює із знаметими жураналами, де працюю також і я :)

   Вечірка не закінчувалась для нас, тому що ми вирішили відсвяткувати. До нас підійшли двоє хлопців, які привітали з перемогою. Вони були високі та дуже гарні. Хлопці здавались такими елегантними та неповторними у смокінгах. Вони подарували нам по троянді. Це було так романтично.

-Ну що ж, давайте знайомитись.-каже один хлопець.

-Мене звати Хіраї Момо. А це моя подруга Пе Су Джи.

  Один поцілував руку Хіраї, а другий - мою.

- Радий знайомству. Мене звати..


    Ну ось така вийшла перша частина. Якщо вам сподобалось, то голосуйте і пишіть коментарі. Я взяла головних героїнь, як Хіраї Момо - спавічку з групи Twice, а Пе Су Джи - співачку з групи miss A. Надіюсь вам сподобалось прочитання цієї першої частини.

The whole world will waitWhere stories live. Discover now