Historie

924 13 0
                                    

Y/N POV
"Jungkook og (Y/N) skal arbejde sammen" sagde vores lærer. Jeg kiggede hen mod Jungkook. Han kiggede bare op på tavlen, selvom der ikke var skrevet noget.
Læreren fortsatte med at nævner grupperne.

Da hun var færdig, tog jeg mine ting og gik hen til ham. "Hej" sagde jeg. "Hey" svarede han, men han kiggede ned i bordet. "Kommer du?" spurgte jeg.

Jungkook POV
Da hun sagde det, kiggede jeg op. "Ja" sagde jeg og tog mine ting. Vi gik ud af klassen og kiggede omkring. Alle borde var taget. Vi kiggede på hinanden. "Hvor skal vi sætte os hen?" spurgte jeg. "Vi kan sætte os ind i det lille arbejdsrum?" spurgte hun. Jeg nikkede og gik hen til læren. "Må vi sætte os ind i arbejdsrummet?" spurgte jeg. "Ja, selvfølgelig" sagde hun med et smil på læben. Hun tog sine nøgler og gik hen til det lille arbejdsrum. Hun låste op, og lod os gå ind. Vi gik ind, og hun lukkede døren. Vi lage vores ting på bordet, og satte os ned. "Okay, skal vi arbejde?" spurgte hun. Jeg nikkede, og åbnede bogen til side 56. "Skal jeg læse først?" spurgte hun. "Ja" svarede jeg.

Y/N POV
Jeg nikkede og begyndte. "2. verdenskrig varede fra 1950 til....". Jeg kunne mærke at han lagde sin hånd på min. Jeg kiggede op på ham. Han smilede sit søde kaninsmil. Det fik mig til at smile. "Hvad laver du?" spurgte jeg, mens jeg kiggede på hans søde smil. "Jeg vil fortælle dig noget...." sagde han.

Et glimt i øjetWhere stories live. Discover now