Hvordan kunne han?

462 11 3
                                    

Jungkook POV

Jeg kiggede fra (Y/N) og Taehyung og på (Y/N) igen, og sådan fortsatte det i nogle par evigheder. Min hjerne bar overvældet af tanker. Hvad hvis at
(Y/N) hadede mig efter det her.
Jeg vidste virkelig ikke, hvad jeg skulle gøre. Så derfor løb jeg. Væk fra dem. Væk fra problemerne. Bare for at få lidt tid for mig selv. Jeg kiggede bag mig. Taehyung havde vendt sig om mod
(Y/N). De stod og talte sammen. Jeg vendte mig om igen og gik hen til gyngerne. Jeg satte mig på en af gyngerne og kiggede op på den ikke-så-skyfri-himmel. Jeg tog en dyb indånding. Jeg vidste godt, at jeg var lidt dramatisk. Men... Hvad skulle jeg ellers ha' gjort.

(Y/N) POV

Hvordan kunne han gøre det imod mig?! Jeg troede, at jeg betød noget for ham. Åbenbart ikke! Jeg vidste ikke helt, hvad der lige skete, men jeg brød mig ikke om det.
"Er du okay" Taehyung kiggede bekymret på mig. Jeg rystede løst på hovedet.
"Han er en nar" vrissede jeg. Han lagde en hånd på min skulder og smilte.
"Ja" svarede han. Jeg smilte tilbage til ham. Han var en god ven. Men hvordan kunne han spørge om sådan noget? Jeg forstod intet.
"Hvordan kunne du spørge Jungkook om sådan noget?" spurgte jeg med en lidt vred tone.
"Jeg har ingen idé" sagde han og trak på skuldrene.
Klokken ringede og vi skulle inde. Små børn løb imod døren og var klar til time. Jeg traskede lige så stille hen mod døren. Ved siden af mig gik Taehyung. Jeg kunne mærke, at han var virkelig ked af det.

Jeg sad i klassen. Timen var ikke begyndt endnu. Jeg kiggede lige så stille bag min skulder. Jungkook sad med blikket rettet ned i bordet. Skulle det forestille, at det var ham, der var blevet såret? Som om!
Læren kom ind ad døren. Der blev ro i klassen. Jeg kunne virkelig ikke holde vreden ud. Så jeg gjorde det første, der faldt mig ind.
"NEJ!!!" råbte jeg, så højt jeg kunne. Alle kiggede mærkeligt på mig. Pigerne fniste på en irriterende måde. Åh nej!

-

Kære læser.
Undskyld at jeg ikke har opdateret. Det er jeg virkelig ked af.
Jeg har tænkt på at lave en Q&A. Hvad synes I om det? I må meget gerne skrive jeres mening.
Ha' en god dag💗.
Kærlig hilsnen forfatteren, UnicornARMYLover❣️

Et glimt i øjetWhere stories live. Discover now