Det er ovre

400 11 1
                                    

"NEJ!!!" råbte jeg, så højt jeg kunne. Alle kiggede mærkeligt på mig. Pigerne fniste på en irriterende måde. Åh nej!

-

Y/N POV

Hvad skulle jeg sige nu? Alle ville tro at jeg er skør!
"Det var bare for sjov...?" sagde jeg. Det fik dem bare til at grine endnu mere.
"(Y/N), op på kontoret! NU!!!!" råbte læreren. Jeg mumlede surt for mig selv og gik hen til kontureret.

Min mobil bippede. Jeg kiggede på den. Det var en besked fra Jungkook.
Der stod:
Jeg er virkelig ked af hvad jeg har gjort. Det var en fejl. Jeg håber du kan tilgive mig.
-
Jeg kastede min mobil ned i min seng og kiggede på den. Det kunne han virkelig ikke mene. Sikke en nar.
Jeg vidste virkelig ikke om jeg skulle slå op med ham. Jeg kunne godt, hvis jeg havde lyst. Jeg droppede det bare og gik ud i køkkenet. Jeg tog en skål og hældte Coco Pops i den. Så hældte jeg en smule mælk i. Jeg satte mig ind på mit værelse igen og kiggede på min mobil. Skulle jeg virkelig slå op med ham?
Jeg havde to valg. Enten kunne jeg slå op med ham eller tilgive ham. Jeg træffede et valg og skrev en besked til ham. Jeg klikkede på send. Nu var der ingen vej tilbage.

Jeg satte mig ned på min plads. Det var morgen og timen skulle til at begynde. Jungkook havde ikke svaret på min besked. Det ville også være svært at svare på en besked, hvor man bliver slået op med.
Jungkook gik ind af døren. Han kiggede på mig med et blik, man nok ikke vil bryde sig om. Han skulle sgu da ikke være sur! Det er ligesom ham,der sårede mine følelser. Han gik hen til mit bord og lagde sin hænder på den.
"Det gjorde du bare ikke" vrissede han.
"Jo, det gjorde jeg. Du sagde, at du ikke elskede mig" vrissede jeg tilbage.
"Det var en fejl!" sagde han irriteret.
"Skal jeg tro på det?" spurgte jeg.
"Ja!" svarede han og gik hen til hans bord og satte sig ned ved siden af Taehyung. Den her dag skal nok blive interesant.

-

Hej smukke læser.
Tak for at du læser min historie.
Tusind tak for 1000 reads.
Kærlig hilsen UnicornARMYLover❤️

Et glimt i øjetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin