Y/N POV
Det var blevet Torsdag morgen.I går var det Onsdag. Det var den bedste dag i mit liv. Det var den dag Jungkook kyssede. Selvom han sagde at det ikke var et rigtigt kys. Alligevel var det et dejligt kys.
Jeg tog tøj på og gik ud i køkkenet. Min mor stod og lavede morgenmad.
"Godmorgen, skat" sagde hun.
"Godmorgen" sagde jeg.
Jeg satte mig ved bordet. Mor kom med min morgenmad. Det var en toast med ost. Så tog jeg den og spiste.Da jeg var færdig med at spise, gik jeg ud på badeværelset, for at børste tænder og rede hår. Jeg kiggede mig i spejlet. Så begyndte jeg at smile. I dag skulle jeg jo møde Jungkook. Jeg anede ikke hvad det var han ville. Jeg tog min tandbørste og lagde noget Tandpasta på, og så børstede jeg mine tænder.
Da jeg var færdig med at børste mine tænder, tog jeg min børste og redte mit hår.
Jeg gik ud i gangen og pakkede min skoletaske.
Da jeg var færdig med at pakke min taske, gik jeg ud til min mor.
"Jeg tager i skole nu" sagde jeg.
"Okay. Ha' en god dag, min skat.
"Hej Hej" sagde jeg og vinkede.
Hun vinkede tilbage. Jeg gik ud af døren og hen til garagen. Jeg tog min cykel og kørte i skole.Henne i skolen, larmede det, som det altid gjorde. Jeg gik ind i klassen og satte mig på min plads. Der var stadig kommet mange, men jeg kunne ikke se Jungkook nogen steder. Klokken ringede og læreren kom ind. Lige efter hende, kom Jungkook. Han smilede slet ikke. Han satte sig bare på sin plads og kiggede ned i bordet. Måske er der sket noget med ham. Jeg lod vær med at spørge, fordi timen skulle til at begynde.
"Alle skal sætte sig på sin plads!" råbte læreren, ud til alle elever. Alle satte sig ned og der blev stille. Timen begyndte.Der gik langtid før at det blev frikvarter. Men da læreren sagde at vi må gå til frikvarter, var det jeg havde ventet på endelig kommet. Jeg kiggede hen mod Jungkooks bord. Han sad der ikke. Han var nok på vej ud.
Jeg tog min sko og jakke og gik ud. Skolegården var fyldt med elever, der legede. Enten spillede de fodbold, eller også spillede de rundbold. Normalt vil jeg ha' gået hen til en bænk og tegnet. Men det her frikvarter var anderledes. Jeg havde endelig en aftale.
Jeg gik hen til fodboldbanen. Jungkook stod der allerede. Jeg sukkede lettet op. Der var nemlig noget af mig, der troede at han ville droppe mig.
På skolen havde vi 2 fodboldbaner. Den ene blev altid brugt. Den anden var ødelagt, og der vag ingen der brugte den. Jungkook havde valgt den ødelagte.
Jeg gik hen til ham. Han så meget nervøs ud.
"Hej (Y/N)" sagde han.
"Hej" svarede jeg.
Han kiggede nervøst på mig. Så tog han min hånd. Han trak mig hen til ham. Så kyssede han mig. Først forstod jeg intet af hvad der skete, men jeg kyssede ham tilbage.Så gav han slip og kiggede på ham. Han tog min hånd igen og gik hen hvor alle var.
"Hvad laver du?" spurgte jeg.
"Jeg vil vise alle at vi er et par nu" svarede han og kiggede på mig. Han smilte til mig. Jeg fattede ikke hvad der skete her.
"Er det okay?" spurgte han.
"Hvad mener du?" spurgte jeg så.
"At vi er et par?" spurgte han.
Jeg nikkede og smilte. Vi bar kærester. Jeg fattede det ikke.Jungkook POV
Vi gik hen til fodboldbanen. Den der ikke var ødelagt.Endelig var (Y/N) og jeg kærester. Jeg fik følelser for hende, da jeg tog hjem i går. Jeg fandt ud at jeg havde følelser for hende. Det var derfor jeg gik.
Alle stirrede på os. Nogle piger stirrede på os og så misundelige ud. Men jeg var ligeglad. For nu havde jeg hende.
----
Kære læser.
Det her kan godt lyde som slutningen. Men det er det ikke. Jeg er først lige begyndt med handlingen. Jeg gad bare lige skrive det hvis der er nogen der tror det.
Jeg vil prøve at opdatere hver dag. Det kan godt blive hver anden dag.
Jeg skal nok opdatere i morgen (som er Mandag).
Kærlig hilsen forfatteren/ UnicornARMYLover.
STAI LEGGENDO
Et glimt i øjet
FanfictionDANSK!!! (Y/N) kan lide en dreng fra skolen. Men alle andre kan lide ham. Det er umuligt at han vil falde for (Y/N). Hans navn er Jungkook. -------- Tusind tak for 7000 reads. Det betyder alt for meget for mig.