11.sınıfın son haftaları arkadaşlarımla yaptığımız tatil planları üzere Didim'e gitmeyi planladık. Karne günü geldi bizim tayfa evden azar yedi tabi ve o karnelere rağmen tatil iznini aldık. Her neyse, okulların kapanmasından sonra 3. hafta buluşup gidecektik. Ve o gün geldi. Bende 500 tl, Onur'da 490 tl ve bir paket sigara, Sameyt'te 450 tl, Celal'de ise 500 tl vardı. Didim'e inince bizim tayfada bir artistik tavırlar bir cool görünme çabaları :dd . Saat olmuş 13:45. Önceden ayarlamış olduğumuz otele gidip eşyalarımızı yerleştirdikten sonra yemek yemeye indik. Planımız yemekten sonra odaya çıkıp uyumak ve gece dışarıya çıkmaktı. Ve öylede yaptık. Saat 20:30 civarında uyandık. Önce Onur'a yastık fırlatarak onu uyandırdım. Sonra Onur Celal'i, ben de Sameyt'i uyandırdım. Aşağıya indiğimizde önce akşam yemeğine daldık. Artık bizim için başlayan kos koca iki hafta vardı. Bir mekana gitmeyi planladık. Onur her zamanki ibneliği ile hemen bir kızla tanıştı ve çıkıyor gibi bişeylerdi. Celal ve Sameyt yanlarına oturan kızlar ile konuşmaya başladılar.Ben her zamanki yalnızlığımla dışarı çıktım. Sahile gitmeden önce mekanın yanındaki tekelden 3 bira aldım sahile doğru yöneldim. Sahile vardığımda oturacağım yerin yakınında standart olarak ateş etrafında gitar çalan bi grup vardı. Ben biramı içip, yıldızlara bakarak müzik dinlerken arkamdan bir ses geldi. Döndüm arkamı bir erkek sende gelmek istemezmisin dedi. Ben teşekkür ederim böyle iyi diyerekten yıldızları seyretmeye devam ettim. Tekrar arkadan bir ses geldi ve ben dönerek yarı açık gözlü halde gelmek istemediğimi belirt... cümleyi bitirmeden gözlerimi açarak karşımdakinin bir kız olduğunu fark ettim. Kız esmer,düz ve kısa saçlı, orta boylu ,ela gözlü, şirin bişeydi. Ne olduğunu anlamadan suratıma bir tokat yedim :dd . Daha sonra kız grubunun yanına gitti. Grup dağılmıştı. Ben o esmer hatuna bakarken arkasını bile dönmeden yanımdan geçip gitti. Ben biramı yudumluyordum ki arkamdan bir şey hissettim ve sırtıma çarpan bir bira şişesiydi. Ve bana bir şişe bira uzatan ise benim esmer hatundu :)). İçimden dedim ki bir yaz mı aşkı doğuyor ne ;) her neyse konuşmaya başladık. Adı Miray'mış. Yaşlarımız aynı ve Didim'in yerlisiymiş. Konuşmaya başladık. Ben Denizlililililiyim :dd. Tanışma faslı geçti karne muhabbetinden sonra konu ilişki konusuna geldi. Tamda istediğim konu ula ya :d . Sevgilin varmı diye sordu. Ben sevgilimin olmadığını söyleyince aynı soruyu ben sordum. O sevgilisinin olduğunu söyledi. Ortamda suskunluk olunca ortama uygun şarkı açtım. Biraz geçince şarkıyı durdurdu. Şaka be sevgilim falan yok :D dedi. Yüzümde rahatlamışçasına bir sırıtma vardı :d. Telefondan müziği kapatırken saate bakmış olsa gerek saatin geç olduğunu ve gitmesi gerektiğini söyledi. Ben ama iyiydik biraz daha kalamazmısın dedim. O annesinin bu konuda titiz ve dakik olduğunu söyledi. Bende biraz kırgın şekilde tamam dedim. O son yudumu alarak hızlı adımlarla ilerlemeye başladı. Ben onu tekrar nasıl göreceğimi, konuşacağımızı düşünürken enseme bir tokat yedim. Baktım ki bizim ibne Onur bizimkiler mekandan ayrılıp sahile gelmişler ve beni görmüşler. O sırada hala o esmer hatunu düşünürken birisinin koştuğunu gördüm ve bize doğru geliyordu. Bu Miray' dı. Aptal kafam diye söylenerek numarasını vermeyi unuttuğunu söyledi ve elime tutuşturduğu kağıtta numarası yazıyordu. Bir kaç adım atınca bizim tayfa ooooooo çekmeye başladı. Benim yüzümde bir sırıtma çıktı ve susun uleyn :)) diye biraz bağırdım. Ve olayı anlatmamı istediler. Bir kısmını anlattım. Onlarda sen geç kalmışsın deyince bende anlatın la diye söylendim. Bunlar mekandaki hatunlarla takılınca hep birlikte dışarı yemeğe çıkmışlar. Orda olaylar yürüyünce hepsi kızlarla sevgili olmuşlar. Ben o anda kendimi, hani kutudan ıslak mendil çıkarmak istersin iki tane çıkar ve o ikinciyi geri tıkıştırırsın ya öyle hissettim :D. Bir yandanda mutluydum ya. Sonra bizimkilere otele gitsek iyi olur dedim ve onlarda kabul edince herkes son yudum biralarını alarak (Celal hariç) otele gitmek üzere yürümeye başladık.