Annesinin sorduğu soru Nasıl tanıştığımızdı. Ben anlatmaya başladım işte sahilde falan filan anlattım. Sıra beni kendine nasıl bağladığını sordu. Benim hiç çalışmadığım sorular :D Önce cevap veremiyorum tabi :dd sonradan bikaç şey salladım. Sorular bitti. Miraya evi gezip gezemeyeceğimizi sordum. Kabul etti. Önce odasına çıktık. Odası gayet neşeli balkonunda 2 kişilik masa dolabının dibinde bir Jack Daniel's :)) balkondan deniz görünüyordu. Gerçekten çok güzel manzarası var yavv. Ev genel olarak krem rengi ahşap gibi sade renklerle genellenmiş. Fark ettiğimdebi oda vardı Mirayın odasının karşısındaki odayı açmadı ve bahsetmedi. Havuzun yanında sigara keyfi yaparken Bizimkiler kaş göz yaptı bende kalkalım dediklerini anlamıştım. Miraya fısıldadım. Oda annesine söyledi. Annesiizin verdi ve Miraya birazda para verdi. Kalktık annesi bizi geçirirken bana göz kırparak kızını üzmememi ve tekrar gelmemi istedi. Bende güleryüzle tabi efendim dedim. Evden ayrıldık yolda beraber gidiyoruz. O odayı neden göstermediğini sorsum sustu cevap vermedi. Tekrar sorduğumda gözleri doldu ve babasının çalışma odası olduğunu söyledi. Bende üstüne gitmedim. Kafeye gittik yine her zamanki yerimize oturduk. Erkekler olarak viski kızlar şarap aldı. Konu bulamayınca erkekleri aldım geri dönme konusunu açmayı teklif ettim onlarda kabul etti. Kızlarla konuşmaya başladık.
Ben : Kızlar sizinle konuşmamız gereken şeyler var.
Kızlar birbirlerine bakarak merakla konuşun bakalım dediler.
Celal : Bildiğiniz üzre biz buraya tatil için geldik. Ve geri dönmemiz gerekiyor. Bunu size söyleme gereği duyduk.
Eda : Peki. Ne zaman geri dönüyorsunuz?
Samet : 2 haftalığına izin aldık. Ve 12 gün sonra geri Denizliye dönüyoruz.
Kızların yüzü biraz düştü çaktırmamaya çalışıyorlardı ama fark ettik tabi.