Tanışma

67 4 2
                                    

Annesiyle tanışacağım için beni heyecan bastı uyum gelmişti biraz, ne varasa oda kaçtı yav :dd. Sabırsızlıkla annesini pek tanımadığımdan, durmadan nasıl biridir ne yapar falan diye sorular soruyorum. Bir anda dudağıma tutuştu her şeyi unuttum bee. Sonra annesinin anlayışla karşılayacağını ve iyi birisi olduğunu söyledi. Yalan söylemezsem sorun olmazmış. Ben zaten yalan söyleyen birisi değilimdir yani nadir söylerim. Tekrar sorayım dedim ki kiii

Ben : Aşkım annen...

Miray : Mert yeter artık cidden valla kabak tadı verdi yahu annem melek gibidir ya sadece yalan söyleme yeter bi daha sorarsan vururum tokadı ha anlaştık mı ?

Ben : Tamam aşkım yau kız atarlanma :dd . Aşkım anne...

Drmeye kalmadan tokadı yedim :dd bu sefer dururmuyum ben öptüm. Sanırım 5-6 dakika öyle kaldık ben buhar olmuşum o derece :d. Sonra kendisinin uykusu geldiğini söyledi. whatsapp gurubuna iyigeceler yazdı ve uyumak üzere üstünü drğiştirdi. Pijamalarını giydi. Ardından bende giydim. Yatakta yatarken göğsümdr kafası gözlerimde gözleri aaaooouff çohoş beee hiç unutmuycam ama ya saçlarını okşuyorum gözleri yavaştan kapanıyor. Bende rahatsız etmemek için kıpırdayamıyorum. Ama nasıl çişim geldi :dd dedim sabahı bekliycez. Her neyse geceye kadar onu izledim. Ve uyumadan son gördüğüm onun gözleri oldu. Ve sabah olmuştu. Öncelikle kalkıp Onurla wc kavgası ettik ve ben kazandım :D. Büyük gün gelmişti. Herkes hazırmı diye sordum whatsapptan Celal Ceylan ve Ezgi haricinde hazırdık. Sanırım yarım saat kadar bekledikten sonra yola çıktık. Nihayetinde 20 dk sonra evlerinin kapısına gelmiştik. Annesi kapıyı açtı. Annesi siyah saçlı biraz uzun boylu ela gözlü ve güzel giyinimli bir bayandı. Onur ve Ceylan Ezgi ve Celal Eda ve Samet girdi. Miray önümden geçti ben arkasında yürürken annesi bana gülerek göz kırptı :)). Annesi gerçektende iyi birine benziyordu. Kahvaltı masasına gelince sadece kuş sütü eksikti. Tam krallara layık bir kahvaltı. Sıra geldi tanışma faslına. Bu arada annesin adı Ülker.

Ülker Teyze : Eee gençler önce tanışalım kahvaltıya sonra başlayalım sorun olmaz değil mi?

Biz : Hayır daha güzel olur.

Onur : Ben Onur, bu Celal Bu Samet biz Mertin arkadaşlarıyız Denizliden falan öyle aynı yaştayız hepimiz.

Ezgi : Öncelikle teşekkğr ederiz kahvaltı için :) Bu arada ben Ezgi Celalin sevgilisiyim bu Eda Eda ve Samette sevgililer ve Onuru biliyorsunuz buda Onurun sevgilisi Ceylan.

Biz : Memnun oldum ( herkes teker teker söylüyor)

Ve sıra gelmişti bana. O nasıl heyecan yav soğuk soğuk terliyorum :D her neyse ben başladım.

Ben : Ben Mert Denizliden geliyoruz arkadaşlarımla. Tatil için geldik falan öyle yani.

Ülker Teyze : Rahat olabilirsin oğlum yememem yani korkma :D

Hepimiz gülüşmüştük :D

Ben : Ya aslında çok kasmak istemiyorum ama elimde değil hani anlatamadımda :D sonuçta sevgilimin annesisiniz :))

Ülker Teyze : Olabilir yavrum normaldir anlıyorum seni. Neyse gençler tanıştığımıza göre kahvaltıya başlayalım yine sohbet ederiz.

Herkesten onay kararı çıkınca kahvaltıya başladık. O anlarda anladım ki gerçektende kasmamın bi faydası yok aksine annesinin gözünde yanlış bile tanınabilirim yani. O yğzden karar verdim KASMIYORUM. Kahvaltı yavaştan bititordu herkes çayını içiyordu. Annesi bana soru sordu. Tabi nede olsa biricik kızının sevgilisiyim. O kadarda olsun.

Summer LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin