Parti

66 3 1
                                    

Sonra düşündüm ki söylemesemiydik. Her neyse yav söylendi bi kere g*te giren şemsiye açılmazmış. Ortam sessiz kalınca ordan kalkıp bekleyin geliyorum dedim ve aparta gidip gitarımı getirecektim. Aparta geldim. Gitarı aldım tam çıkıyorum bi kız bana gülümsedi ve eliyle gelmemi işaret etti. Ben kızgın bi ifadeyle gözüne bakıp aşağıya indim yanlarına gittim. Başladım gitarı çalmaya. Tesadüf o ki o gece cafede bir doğumgünü partisi veriliyormuş ve bizde zaten para az kalmıştı. Cafe sahibi çıkarken iş hakkında konuşmak istedi. Bizde kabul ettik. Kızlar oturmaya decam etti biz cafe sahibi ile konuşuyorduk.

Cafe sahibi : Meraba beyler. Hiç uzatmadan konuya gireyim. Bu gece cafemde bir parti var ve müzik gurubumuz eksik. Aranızda (beni göstererek) arkadaşınızdan başka enstürman çalan varmı.

Samet : Hepimiz çalıyoruz zaten.

Cafe sahibi : Harika size akşama kadar enstürman ayarlayalım. Şimdi liste yapalım herkes söylesin ne çaldığını.

Onur : Celal gitarı sen al bu seferlik kabulmü kanka ?

Celal : Seni mi kırcam la olsun.

Onur : Müdür o zaman bana bateri yaz.

Celal : Samet sen ne yapçan ?

Samet : Bass Gitar kanka. Kanka banada Bass Gitar yaz.

Ben : Bana da Electroyu verin. Abi sen banada electro yaz. İstersen benim gitar var masrafa girme ben bunla çalarım.

Cafe sahibi : Tamam beyler numaralarınızı yazın ben size akşam ulaşırım. Akşama hazır olun. Sıra geldi soliste. Onu da ben ayarlarım. Akşam sahneye çıkmadan 2 saat önce size parçaları veririm siz bi bakın bi ufak çalışma yapalım.

Ben : Tamam. Abi abi arada ben Mert bu Samet bu Celal buda Onur.

Cafe sahibi : Bende Selim arkadaşlar hepinizle çalıştığıma ve tanıştığımıza memnun oldum.

Bizde memnun olduğumuzu söyleyip kızların yanına çıktık.

Ben yukarı çıkarken bizimkilere yüzümüzü asıp bir anda söyleyelim dedim. Kabul ettiler. Kızların yanına çıktık. Kafalar öne eğik. Kızlar merakla noldu noldu diye sordular biz sustuk. Tekrar sorunca Samet bize iş teklif ettiler deyince hepimiz nasıl sevindik ya :). Bunu kutlamak için gitarımı alıp sahile gittik. Onur ve Ceylan bira almaya gittiler. Biz takıladurduk. Ben başladım Duman'dan Metallica falan her zaman yaptığım gibi Ahmet Kaya'da bitirdim. Bu arada ben ve Onur koyu Devrimci Celal ve Sametin siyasi görüşleri yok. Saat olmuş 18.07. Selim abi aradı beni arkadaşların yanımda olduğunu söyledim. Bizim enstürmanlar gelmiş. Onu haber verdi. Bizde kızlardan izin alıp cafeye gittik. Bu arada hep cafe diyorum cafenin adı Miskeyy. Bende zaten gitar vardı. Herkes seçtiği enstürmanın başına geçti ayarlamalarını yaptılar ve ilk şarkımız amatörde olsa Metallica Unforgiven oldu. Herzamanki gibi Duman, Teoman falan öyle takılırken saat olmuş 20.16 Selim abi yemek söyledi ve dinlenmemiz için bize süre verdi. Akşamki ilk konserimiz saat 22.00 deydi. Para sorununu da halletmiştik. Kızlar konser öncesi yanımıza geldiler ve herkes şans öpücüğünü almıştı. Konserin başlamasına son 15 dk vardı. Biz cafenin sol köşesindeki pistte yerimizi alıp zamanın gelmesini bekliyorduk. Doğum günü partisi olduğu için karanlıktı. Ve tam saat 22.00 yi gösterdiğinde çalmaya başladık.

Summer LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin