*bieb bieb bieb bi* ik sla mijn wekker uit en stap uit bed. Ik pak wat kleding en ga naar de badkamer om me klaar te maken en te douchen. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en zie ik allemaal vlaggetjes en slingers hangen en ballonnen. Dan pas herinner ik het me weer. Ik ben vandaag jarig!!!! Ik loop naar de keuken en zie daar mijn ouders staan. "Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de Gloria in de gloriaaaa, in de glooooriiiiaaaa!!!!!" Zingen ze in koor. "Gefeliciteerd meid." "Thanks mam." Ik eet snel een broodje en ga dan naar school. "Ik ga dooooeeeeeg!!!!" "Doei meisje veel plezier!"
*Skip school*
"Mam ik ben thuis!" Roep ik door het huis. "Mama?" Ik loop naar de keuken en vind daar een briefje.
Lieve Sarah
Je vader en ik zijn even ergens heen. We zijn ongeveer 23:30 thuis.
Dikke kus pap en mam*Hatsjoe! "Huh, wie is daar?!" Ik pak een mes en loop zachtjes en voorzichtig naar de woonkamer. "Aaaah wie staat er achter dat gordijn!!??" Roep ik nadat ik twee paar schoenen onder het gordijn zag staan. "Now!!" Hoor ik iemand roepen. Dan komen er 4 mensen achter de gordijnen vandaan komen. "Surprise!!!!" Roepen ze in koor. Eerst schrik ik, maar dan zie ik wie het zijn. One direction staat voor me! DÈ one direction! "Happy birthday Sarah." Zegt Louis. "Are You guys real?! Oh my god i can't believe it i'm speakles!" "I hope were real." Zegt Niall. Mijn favoriet. "But when did You guys came into our house?" "Wel when you we're on school we came here and your dad let us in and when you we're almost home we hide us behind the curtens." Zegt Louis. "Oh my god that's the best surprise i have ever had! Thank you!" Zeg ik. En nadat ik dat heb gezegd beginnen ze me allemaal te knuffelen. Ik kan haast niet geloven dat dit echt gebeurd! Na even wat tv te hebben gekenen en wat gegeten te hebben zegt Harry eindelijk iets. "But Sarah we got another suprise for you." "Realy?! What tell me tell me!" "Wel we have to put a tower on your eyes. If you don't mind." "Ehm okay i guess." "Okay but we have to wait a couple minutes." "Okay." Even later stopt er opeens een auto voor ons huis en horen we wat getoeter. "Guys i think that's Paul so we have to go." Zegt harry. Harry pakt de handdoek die hij van te voren heeft gepakt, en bind die voor mijn ogen. "Okay Niall can you bring Sarah to the car? I have to go to the toilet." "Yes ofcourse." Even later voel ik Niall zijn hand mijn hand pakken. "Okay now walk slowly." Zegt Niall. Even later zijn we bij de auto, of eerlijk gezegd limo, aangekomen. Waar zullen we heen gaan? Ik ben zo benieuwd.
JE LEEST
why?
FanfictionSarah is jarig en ze is 18 geworden. als ze uit school terug komt, zijn haar ouders weg. er licht een briefje op tafel waarop staat dat ze even weg zijn en dat ze vanavond om 23:30 ongeveer terug zijn. dan hoort ze opeens iemand niezen en het komt a...