Pov Niall
Ik en de jongens zijn net op een feestje van een paar vrienden. Het is echt heel gezellig en leuk. "Hey Niall, biertje?" Vraagt Harry als hij zijn portemonee pakt. Ik twijfel maar zeg dan: "ja doe maar." Even later komt hij terug met een paar flesjes bier. "Hier." Zegt hij en geeft mij een flesje. "Thanks." 1 uurtje en 4 flesjes bier later staan we op de dansvloer te dansen. Tenminste, het is maar wat je dansen noemt. Op een gegeven moment draai ik me om en zie daar een meisje staan. Ze glimlacht en kust me vol op de mond. Ik duw haar van me af en ze valt op de grond. Ik loop naar de toiletten en pak mijn telefoon erbij. Shit. Er staan al allemaal foto's op social media op van toen ze mij kuste. Ik kijk nog even maar word dan gebeld. Door Sarah.
Me: hey swee-
Sarah: Niall! What the fuck flik je me nou! Ik kijk wat op social media en zie een foto van jou en een meisje! Zoenent!
Me: ik weet het maar het is echt niet wat het lijkt. Ik kan het uitleggen
Sarah: je hoeft me helemaal niks uit te leggen! Het is uit!
En ze hangt op. Na die laatste woorden stromen de tranen langs mijn wangen. Waarom ging ik hier eigenlijk heen?! Ik loop naar de feestzaal maar ga weer naar buiten. Even wat frisse lucht. Even later komt Harry naar buiten. "Hey man waar zat je nou?" Zegt hij. Ik vertel hem het hele verhaal want thank god is Harry nog nuchter. "Ah sorry man. Het komt wel weer goed." Zegt hij. Ik haal mijn schouders op en ga weer naar binnen. Na wat met de jongens overlegt te hebben gaan we maar naar ons hotel waar we slapen. Als ik in bed lig denk ik alleen maar aan Sarah. Sarah Sarah Sarah Sarah. Langzaam val ik in slaap.
-
Ik word wakker van iemand die op de deur klopt. Ik open mijn ogen en loop naar de deur. Als ik open doe zie ik Simon en Lucas staan, 2 mensen van het manegement. "Niall. We keken op je social media en zagen deze foto staan." Zegt Simon en laat me de foto zien van het meisje en mij. "Wat heeft dit te betekenen?" "Ik weet het maar ik kan er echt niks aan doen. Ze zoende me opeens! En daardoor ben ik Sarah ook nogeens kwijt!" En ik sla de deur dicht. Ik besluit maar om even te douchen en me om te kleden.
Pov Sarah
Ik stop nog snel de laatste dingen in mijn koffer en sluit hem. Ik stop mijn paspoort in het voorvakje en loop naar beneden. Ik loop naar buiten en doe de deur op slot. Ik stap in de auto en rijd weg. Opweg naar het vliegveld. Ik wil even niet meer aan Niall denken dus logeer ik bij een oude vriendin van school van mij.
-
De vlucht word omgeroepen en ik loop naar de goede gate. Ik hoop maar dat er niet al foto's op social media staan van mij op het vliegveld ofzo. Even later zit ik in het vliegtuig opweg naar Engeland. Helaas moet Niall hier morgen ook heen voor een concert. Ik haat hem echt! Hij heeft een relatie met mij en ik vertrouwde hem en dan zoent hij opeens met een ander! Ik doe mijn oortjes in en zet wat muziek op.
-
Ik doe mijn ogen open en hoor nog net de piloot zeggen dat we gaan landen dus ik doe mijn gordel vast. Even later zijn we geland en stap ik het vliegtuig uit. Ik loop naar de taxi's en stap in eentje. Ik geef hem het adres en hij rijd erheen. Het is al avond dus het is al donker(joh je meent het). Als we aan zijn gekomen bij het huis bel ik aan. Even later doet Yamila open. "Hey! Lang niet gezien." Zegt ze en we geven elkaar een knuffel. "Ja ik weet het. Al 10 jaar ofzo?" "Ja." Ik loop naar binnen en we kletsen nog wat.
Pov Niall
Ik en de jongens lopen naar buiten naar de auto. We moeten voor ons volgende concert morgen avond naar Engeland. Ik stap achterin en ga wat op mijn mobiel. Even later komen we aan bij het vliegveld. Volgens mij heet het Schipol of Schiphol ofzo. We lopen naar het vliegtuig en stappen in. Ik ga ergens achteraan bij het raam zitten en ik val al snel in slaap. Ik heb de hele nacht slecht geslapen want ik dacht alleen maar aan Sarah.
-
Ik word door elkaar geschut en open mijn ogen. Ik zie Harry staan. "Gast, we zijn geland." Zegt hij. "Ik kom eraan." Zeg ik en sta op. Even later lopen we buiten.
JE LEEST
why?
FanfictionSarah is jarig en ze is 18 geworden. als ze uit school terug komt, zijn haar ouders weg. er licht een briefje op tafel waarop staat dat ze even weg zijn en dat ze vanavond om 23:30 ongeveer terug zijn. dan hoort ze opeens iemand niezen en het komt a...