"Goodmorning little lovebirds!!" Ik word wakker van Liam, Louis en Harry die aan ons bed staan te schreeuwen en Louis die op het bed springt. "Comon, just one more minute?" Hoor ik Niall zeggen. "How late is it?" Vraag ik. "It's 10 a clock, but we have to go to the studio." Even later staan we omgekleed en wel in de studio. Ze willen net naar binnen gaan als Liam opeens vraagt of ik kan zingen. "Sarah, can you sing?" "I don't realy now actually." Do you wan't to sing for us?" "Ehm, Okay." Ik ga op de kruk zitten voor de microfoon en ze vragen of ik you and i kan zingen uit mijn hoofd. Ik knik en de muziek begint.
I figured it out, I figured it out from black and white
Seconds and hours, maybe they had to take some time,
I now how it goes, i now how it goes from wrong and write,
Silence and sound, thid they ever hold each other right,
Tight, like us thid they ever fite like us.
You and iiiii, we don't wanna be like them, we can make it till the end,
No nothing can come between you and i,
Not even the goths above, Saporated two of us
Na een tijdje ben ik klaar en staan de jongens met open mond te kijken. Ik loop naar ze toe en haal ze even uit gedachten. Ze klappen en Niall zegt. "You sound like a angel." En geeft me een kus. Ik bloos. "Hmhm." Giechelt Niall. "What?" "You're blushing, and that's cute." "Stop, now i'm gonna blush more." Zeg ik terwijl ik meer bloos.
-
Even later zijn we weer thuis. De jongens hebben nog wat geoefent en daarna zijn we gaan eten bij de mac. Ik word gebeld door mijn moeder, en zeg even dat ik naar mijn kamer moet.
Gesprek (M=moeder S=Sarah)
M: hey schat, ehm, er is iets vervelends gebeurt, maar beloof dat je niet in paniek raakt.
S: wat? Wat is er gebeurt!?
M: ehm, ja kijk nou, papa's apparaat deed een beetje raar opeens, en papa heeft.........het niet gered. Het spijt me echt zo erg lieverd.
Bij dat laatste laat ik mijn telefoon vallen. Het kan me niks schelen dat er nu een barst in zit. Zij ze nou serieus........ ik geloof het niet. Het kan gewoon niet. Ik hoor iemand de trap op en hoor Niall op de deur kloppen. "Hey sweety, is everything alright?" Ik begin te huilen en Niall komt naar binnen. Hij gaat bij me zitten en vraagt: "what happened?" Hij knuffelt me en wrijft over mijn rug terwijl hij sus geluiden maakt. "My mom sojust told me thad my dad dyed." Zeg ik en begin nog harder te huilen. "Ohw, Sarah i'm so sorry." "Why? Niall why?" Zeg ik huilend. "Shhhh, it's gonna be Okay." "You're right. It happened so......... Let's go down." "Are you sure? They will ask about it." "Yes i'm sure." We lopen hand in hand naar beneden en gaan naast elkaar op de bank zitten. Gelukkig hebben de jongens nog niks gevraagd maar waarschijnlijk gaan ze het nog aan Niall vragen. Uitijndelijk vragen de jongens het toch maar dus hebben Niall en ik het samen aan ze uitgelegd. En toen had Liam een idee om naar het ziekenhuis te gaan naar mijn moeder. Eigenlijk best goed idee toch? "And we are their." Zegt Liam die rijd. We lopen naar binnen wn vragen de kamernummer. We willen net in de lift stappen maar Louis zegt: "maybe we should take the stairs." Dus we gingen via de trap. We lopen nu door de gang naar de kamer. Als ik voor de kamerdeur sta wacht ik even, maar doe dan toch open. Ik zie mijn moeder zitten en als ze ons ziet, is ze best wel verbaast maar dan trekt ze me snel in een lange knuffel en begint te huilen. Ik begin ook te huilen en de jongens besluiten even wat te drinken gaan halen. "Do you want me to stay?" Vraagt Niall. "No thanks. You can go with de boys."
Pov Niall
Ik heb het echt zo te doen met Sarah. Eerst hebben haar ouders een autoongelijk, en dan overlijd haar vader nog eens.
-
Het is avond en we liggen in bed. Ik lig weer bij Sarah gelukkig, en Iiam ligt nu op de bank. Sarah ligt in mijn armen al te slapen dus ik ga ook maar weer slapen. Ik hoop echt dat Simon, onze producer, het plan doorlaatgaan.
JE LEEST
why?
FanfictionSarah is jarig en ze is 18 geworden. als ze uit school terug komt, zijn haar ouders weg. er licht een briefje op tafel waarop staat dat ze even weg zijn en dat ze vanavond om 23:30 ongeveer terug zijn. dan hoort ze opeens iemand niezen en het komt a...