Pov Niall
Ik word wakker van het geluid van mijn wekker. Vandaag is de dag. De dag dat ik afscheid moet nemen van Sarah. Ik geef haar een kusje en ze word wakker. Maar dit keer niet met een glimlach, nee, dit keer met een verdrietig gezicht. Ze stapt ook uit bed en geeft me een kus. "Ik ga je missen." Zegt ze. "Ik jou ook, maar als ik niet ga heb ik een heel groot probleem. Zeggen ze." We geven elkaar nog een knuffel en lopen naar beneden. We maken wat ontbijt en gaan eten. De hele tijd was het eigenlijk al stil. Ik besluit Harry te appen om te vragen of ik met hem mee kan rijden naar het vliegveld.
Me: hey Harry, kan ik met jou mee rijden naar het vliegveld?
Hazza: tuurlijk. Dan ben ik tenminste ook niet zo alleen.
Me: loner
Hazza: shut up
Me: hahaha. Maar zie ik je zo verscheinen?
Hazza: yep. Tot zo
Me: tot zo
Ik leg mijn telefoon weer aan de kant en eet mijn brood weer verder op. Even later hoor ik wat getoeter voor ons huis. Ik zie dat Sarah wilt op staan maar ik zeg: "laat mij maar gaan. Ik heb Harry gevraagd of hij mij kan ophalen dus waarschijnlijk is dat Harry." Ze knikt en gaat weer zitten. "Hey man." Zeg ik als ik hem voor de deur zie. We geven elkaar een brohug en we lopen nog even naar binnen. "Hey Sarah." Zegt Harry als we in de keuken komen. "Hey Harry." Zegt ze terug. We staan op en lopen naar de auto. Sarah gaat ook mee want ze wou mij heel graag uitzwaaien en ik haar natuurlijk ook. We stappen in en Harry zet de auto aan.
-
We zijn net op het vliegveld aangekomen en Liam is er ook. Louis zij dat hij even snel moest tanken dus die komt ook zo. Even later is Louis er ook en word onze vlucht omgeroepen. Ik geef Sarah nig een dikke knuffel. Ik zie dat ze begint te huilen. "Niet huilen. Voordat je het weet kom ik weer terug." Zeg ik. Ik laat ook een paar traantjes vallen en geef haar nog een dikke zoen. "Doei sweety." Zeg ik nog voordat ik ga. "Doei Nialler." Zegt ze. Ik loop naar het vliegtuig en ga ergens in de 1e klas zitten.
Pov Liam(oftewel pov daddydirection)
Ik zie dat Niall Sarah nog even een kus en knuffel geven. Ze passen echt zo goed bij elkaar. Ik snap niet dat hun elkaar nog niet eerder hebben ontmoet. Ik loop alvast met Harry naar het vliegtuig. We horen dat Niall ook achter ons loopt. Ik voel mijn telefoon trillen dus ik zeg dat de rest wel door mag lopen. Ik kijk even en zie dat ik een berichtje van Yamaja, mijn vriendin, heb.
Succes Lilo. Hopelijk zie ik je snel weer. Xxx
Stuurt ze. Ik stuur nog wat terug en loop het vliegtuig in. Ik zie Niall zitten en sip naar buiten kijken. Ik ga naast hem zitten terwijl Harry al ergens anders zit en zijn ogen dicht zijn. "Hey het komt wel goed. We zijn vast snel weer terug." Zeg ik. Hij glimlacht even en kijkt weer naar buiten. Ik besluit ook maar te gaan slapen want we hebben een lange rijs voor de boeg.
-
Ik hoor de piloot wat omroepen en open mijn ogen. Ik voel dat het vliegtuig wat terbulentie heeft. Eigenlijk best wel veel terbulentie. Iets te veel als je het mij vraagt. Ik maak Niall wakker en hij schrikt ook. We kijken naar buiten en zien een vleugel die in de fik staat. Ik ren naar Harry en maak hem wakker. "Harry Harry! Wakker worden!" Roep ik. Hij word wakker en het vliegtuig begint nog meer te schudden. Ik zie dat Niall in paniek begint te raken en we lopen naar de piloot. "What the f*ck gebeurd er!" Roept Niall. "Eh...... er is een vleugel in brand gevlogen. We zijn nog aan het uitzoeken wat de oorzaak is. Niall begint nog meer in paniek te raken want het piloten hokje is heel klein en aangezien Niall claustrofobisch is is dat geen goeie combinatie. We horen nog een harde knal en het vliegtuig stort neer op de grond op een paar huizen. Ik en de jongens vallen op de grond en ik zie dat er allemaal troep op Niall ligt. Ik kruip naar hem en Harry toe, die ook op de grond ligt maar nog lang niet zo erg als Niall. "Nia-ughugh-Niall." Zeg ik met hoesten erdoor. Hij draait zijn hoofd naar mij en ik zie bloed uit zijn mond komen. Ik zie hem nog snel ademen maar dan stopt het.
JE LEEST
why?
FanficSarah is jarig en ze is 18 geworden. als ze uit school terug komt, zijn haar ouders weg. er licht een briefje op tafel waarop staat dat ze even weg zijn en dat ze vanavond om 23:30 ongeveer terug zijn. dan hoort ze opeens iemand niezen en het komt a...