Viata mea: o minciuna

89 7 0
                                    

- Unde lucreaza ai tai?

- Mama e profesoara, iar tata e politist.

- Alte slujbe nu au putut inventa?

- Cum adica " inventa"?

- Taal tau conduce un clan de mafioti, iar mama ta lucreaza pentru el.

- Minti!

- De ce crezi ca nu ti-au spus? Nu au vrut sa te puna in pericol. In situatii de genul asta, in care esti acum. Au dat-o in bara cu alt clan, al tatalui meu.

- Si ce legatura am eu?

- Cum iti suna 10 miliarde de euro?

- Z...zece ce?

- Asta e suma pe care tatal tau a furat-o. Tu esti contravaloarea.

- Deci eu valorez atat?

- Pentru ai tai, da. Pentru tata, nu. Mi-a spus fara nici o emotie.

- Si tu ai fost obligat sa ma rapesti? am intrebat dupa o scurta pauza.

- Da. O sa stai aici o perioada. Poti sa mergi in toata casa, dar nu iesi.

- Adica nu sunt izolata in camera?

- Nu, dar daca vrei...

- E bine asa.

I-am zambit, iar el mi-a raspuns.
Viata mea este o minciuna. Si chiar
daca toata lumea mea se distruge, eu nu cad odata cu ea.
Nu sunt genul de persoana emotiva. O sa lupt pana la capat.

- Nu pari prea afectata. Mi-a spus cu indoiala in glas.

- Nu... chiar nu sunt. Am raspuns, visatoare, uitandu-ma pe geam spre dealurile din fata casei.

- Unde te uiti?

- Undeva. Unde suntem? M-am ridicat de pe pat si am inaintat spre fereastra. Peisajul ma fascina pur si simplu. Am ajuns langa geamul ce imi dadea accesul spre relieful montan din fata mea.

- Suntem intr-un loc mai retras, in afara orasului. Aici nu ne poate gasi nimeni. Si in plus, am ales sa stau aici pentru priveliste, aerul curat si liniste. Nu se aud masini, oameni, doar natura.

Nu am realizat cand Gale a venit langa mine, iar ptintr-o minune a ajuns sa ma tina de talie.

- Tine-ti mainile acasa. Si inainte sa ma atingi sa te speli pe maini. I-am zis inainte sa ma intorc cu spatele spre el, dupa ce i-am surprins vederea exasperata.
Imi place sa il enervez. Nu sunt obsedata de curatenie, nici pe departe, dar fata lui era memorabila.

- Daca ai nevoie de ceva, cauta-ma in camera mea.

Si cu asta a iesit pe usa.

Baiatul asta e chiar dragut, dar asta nu ma impiedica sa il calc pe nervi. ( ras malefic😈)

Cuvinte in capitol 404

Îndrăgostita de un străinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum