Ochii? Ce ochi visezi? O sa ii scot eu ochii ca sa nu mai ai la ce te uita. Trzeste-te! Bine, bine, constiinta idioata.
- Lasa-ma! Am tipat cand m-am trezit din fantezia mea.
- Ce? Ăăă...de ce ai venit?
- Imi era foame, dar dupa asta ( am aratat spre boxerii lui ), mi-a pierit pofta.
- Sigur? mi-a raspuns cu un zambet pervers ca am impresia ba din contra.
- Daca nu ai nimic impotriva, ma intorc in camera.- Poti sa stai si in sufragerie, daca vrei.
- Imi e bine asa. Cred ca ma culc.
- E aproape 13:15.
- Asa si?! i-am raspuns, dandu-mi ochii peste cap.
- Cum zici tu. Te las pentru ca nu vreau sa imi zboare capul. Esti cam impulsiva.
Acum chiar m-a enervat.
- Eu? Impulsiva?
- Da, tu! Mai vezi pe cineva aici?
- NU SUNT IMPULSIVA! Doar ma enervez usor, uneori. Daca imi dai motive...
- Eu iti dau motive? Se presupune ca eu trebuie sa te torturez pe tine, nu tu pe mine.
Daca mai stau aici o sa disper.- Asta iti trebuie daca m-ai rapit.
- Nu am avut de ales. Chiar crezi ca vroiam sa ajumg la spitalul de nebuni?
- Si o sa ajungi! L-am amenintat inainte sa intru in camera si sa trantesc usa. Imi place sa am ultimul cuvant. Cum a putut sa imi zica toate astea. Am ajuns sa țip la un tip in boxeri, pe holul casei lui.
Am imchis usa cu cheia si m-am trantit in pat.- Andreea! Andreea deschide.
- Gale se busea in usa si ma striga, dar nu o sa ii deschid. Si daca tot ziceam de somn, noapte buna.
M-am sculat pe la 15:30. Am deschis usa si am iesit din camera.
Mor de foame. Holul asta e blestemat. Mai devreme eram suparata pe el si acum imi vine sa ma duc sa il ascult cantand. Din camera lui se aude cum canta la chitara si chiar se pricepe. In doar o zi ma face sa ma indragostesc.- Tampitule! i-am strigat cat de tare am putut.
CITEȘTI
Îndrăgostita de un străin
Fiksi RemajaViața nu este mereu roz. Andreea a descoperit asta prea târziu, atunci destinul ei a luat o întorsătură neașteptată, cunoscând persoana care îi schimba lumea. Nu e mereu ușor sa afli ca ai trăit în minciuna, iar uneori Îți faci singur rău negând ce...