- GALE! E cineva la usa!
- Am auzit, nu trebuie sa tipi! Mi-a zis putin iritat, mergand spre usa.
L-am vazut cum a deschis usa destul de nervos, in timp ce eu radeam.
- Da.I-a raspuns postasului, care saracul nu avea nicio vina. A trantit usa dupa ce a luat un pachet, pe care la aruncat pe masa din fata mea. L-a lasat acolo si a urcat sus. Eu am ramas la televizor in continuare. Dupa un timp....
AAAAAAA! Am tipat cat de tare am putut si am inceput sa sar prin camera. Gale aproape ca a picat pe scari, incercand sa ajunga la mine.
- Ce ai patit? m-a intrebat speriat, uitandu-se prin jur.
- Ian Somerhalder! Am tipat la ureche, în timp ce aratam cu degetul spre televizor.
- Faci mișto de mine?
- Posibil.
Am început să mă râd de expresia feței lui, dar lui nu îi prea ardea de glume. Era foarte nervos s-a întors cu spatele la mine și a plecat în camera lui. Dintr-o data, a început sa îmi pară rău de el.
Sunt foarte plictisită, iar în camera ăsta nu mai am nimic de făcut. Am venit din nou în dormitor pentru ca nu e nimic interesant la TV nu mai este nimic interesant.
Mă uit pe pereți de 2 ore, iar idiotul nu mai da nici un semn de viață. Nici nu știu cum trece tunul ăsta, ba prea repede, ba prea greu. E ora 8 seara și eu mor de plictiseala. Atunci deschisesem televizorul pe ZU TV. Zhao! Când am auzit melodia mea preferată, am început să dansez de colo-colo, pana pe hol. Cântam melodia mai mult tipand-o. Mă prefăceam ca (,) cânt la chitara și strigam:La, la, la, las-o mai moale,
Ies cand luna rasare.Gale a iesit din camera si m-a prins de mana in timp ce ma invarteam, tragandu-ma langa el.
- Ce creazi ca faci? Eu dormeam. S-au cel putin, incercam.
- Pai, noapte buna. E opt.
- Probleme? Du-te in camera si asculta in liniste.
- Te dernjeaza?
- DA!
- Pai, atunci.....
Parca-i weekend toata saptamana,
Pentru noi nu apune soarele, rasare luna!
Zic...
- Zic sa dormi! M-a intrerupt, iar apoi eu am facut o fata de catelus.
- Dar nu vleau. Zic cu o voce de bebelus.
-Vreau eu.
- Plicticosule.
A facut o fata ceva gen 'eu sunt plicticosul?' , iar eu am intrat in camera, trantind usa in urma mea, iar. Stiam ca inca e pe hol asa ca am tipat ca sa ma auda:
- La, la, la, lasa-ma soare,
Ma trezesc, tu pleci la culcare!
Am accentuat 'tu'-ul ca sa priceapa ce vroiam sa zic.
Cuvinte 451
CITEȘTI
Îndrăgostita de un străin
Novela JuvenilViața nu este mereu roz. Andreea a descoperit asta prea târziu, atunci destinul ei a luat o întorsătură neașteptată, cunoscând persoana care îi schimba lumea. Nu e mereu ușor sa afli ca ai trăit în minciuna, iar uneori Îți faci singur rău negând ce...