"Eveline trezirea, o sa intarzii la scoala! striga mama in timp ce pregatea niste gofre cu un si miere de albine. Este opt si jumatate, HAIDE!"
Aud asta in fiecare zi..apropo, am uitat sa ma prezint...eu sunt Eveline si am 16 ani. Locuiesc in Franta de 12 ani, dar inca nu m-am obisnuit cu fusul orar. Eu am venit alaturi de mama mea, Kira, de tatal meu, Troy, si de cei trei frati ai mei, Andy, Park si Dill(toata lumea ii zice Soricelul deoarece este cel mai mic din familie) in Franta deoarece nu mai suportam viata aglomerata din Japonia. Stiu, stiu acum cred ca va imaginati cu arat si nu, nu arata de loc de parca as avea o mama de origine japoneza. Toata lumea imi zice ca il mostenesc pe tata la fata si pe mama la corp.Poza de acum 2 ani
Tatal meu, Troy, este genul ala de tata pe care toata lumea si-l doreste: generos(al meu imi da cate 50€ pe saptamana), destept, intelegator.
Asta e tata acum cativa ani cu Soricel.
Mama mea, Kira, este foarte dar FOARTE protectiva. Imi amintesc ca prin gimnaziu, ea a venit sa ma ia de la scoala doar pentru ca un copil de la mine din clasa era racit. Dar, se pare ca mereu iese basma curata datorita frumusetii ei. Este bruneta, ochii negrii si niste pistrui de nota 10. Atunic cand zambeste pur si simplu te orbeste. De corpul ei nu mai zic. Are 40 de ani dar arata de 20. Sa mai luam in calcul si faptul ca a nascut 4 copii.
In poza asta nu i se vad pistruii deoarece e machiata..sorry
MINUNATUL(si "desteptul") ANDY. Cel mai mare dintre frati Andy este cel mai fermecator baiat din liceu. Este tot brunet, dar in clasa a 9 a s-a decolorat. La fel ca si mama are pistrui, dar ai lui sunt foarte foarte evidenti. Este foarte inalt cred ca are 1.78-1.80 si e atacant in echipa de Lacrosse a liceului.
Aici nu era vopsit
Park este geniul familiei. E in clasa a 7 a si are doar un prieten. Toata ziua invata. Copilul ala e o Wikipedia ambulanta. Este foarte scund cam 1.50 si are parul...ghici, tot brunet. A da si este singurul care a mostenit fata de la mama.
Si ultimul dar nu cel din urma Dill aka Soricelul este meziunul familiei. El este in clasa 1 si este foarte pasionat de IT. Inca de la 5 ani el stie sa faca programe pe calculator si alte chesti de astea.
Sunt si Eveline, singura fata din familie, a doua dupa Andy, si cea mai rasfatata dintre toti. Imi place foarte mult sa pictez si sa merg in calatorii. Am parul brunet, dar acum un an m-am vopsit in toate culorile cuecubeului..hihi.
-EVELINE, haide odata ca o sa pierzi autobusul! striga din nou mama si mai tare.
CITEȘTI
Eveline
RomanceEveline, 16 ani, o pictorita geniala locuieste in Franta si iubeste natura. Viata ei este normala pana cand apare Corey, 16 ani, noul capitan al echipei de Lacrosse.