▶Czarny kot◀

52 8 0
                                    

Rozdział pierwszy ▶Narrator Pov.◀

[***=Time Skip]

   Wesoła, czarno włosa dziewczyna szła prosto do domu. Po drodze rozmawiała ze swoją przyjaciółką - Yuki, na którą wszyscy mówili "Shiro".

- Kuro-chan, zobacz! - zawołała podekscytowana Yuki.

- Co się stało? - spytała znudzona Ayano.

- Kotek! - powiedziała biało włosa i wskazała palcem na puchatą, czarną kulkę.

- JAKI ŚLICZNY! - pisnęła Kuro, po czym pobiegła w stronę zwierzaka.

   Kiedy dotarła do kota, wzięła go na ręce i szepnęła:

- Nie bój się, nie zrobię ci krzywdy...

- Kuro-chan! - krzyknęła Shiro. - Ja już idę do domu!

- Przecież idziesz do domu. Razem ze mną. W ogóle nie rozumiem o co ci chodzi.

- No bo... Już ominęłam swój dom. - wytłumaczyła Yuki.

- Eh... Idiotka. - rzekła Ayano. - A tak poza tym, to mów do mnie po imieniu.

- Dlaczego? - spytała biało włosa.

- Bo te twoje "Kuro-chan" mnie denerwuje. - odpowiedziała jej czarno włosa z naciskiem na "Kuro-chan" i pokierowała się w stronę swojego domu.

***

Ayano "Kuro" Yanagawa Pov.

   Weszłam do domu i od razu pobiegłam szukać dzwoneczka dla kota, uprzednio kładąc zwierzaka na skórzanym fotelu.

   Kiedy znalazłam tego, czego szukałam, szybkim krokiem udałam się do salonu, w którym była czarna, puchata istotka. Założyłam dla kota dzwonek, a ten miałknął zadowolony, co wywołało u mnie cichy chichot.

- Nazwę cię Kuro!

***

   Wybiegłam szybko z domu i pokierowałam się w stronę szkoły.

   Kiedy przekroczyłam jej próg, poczułam, że ktoś wiesza mi się na szyi.

- Kuro-chan! - ten irytujący głos...

- Yuki. Puść. Moją. Szyję. - wycedziłam przez zęby.

- Oke! - powiedziała. - Jak tam twój kotek? - spytała zmieniając temat.

- Nie powinno cię to obchodzić. - wysyczałam i poszłam w stronę klasy.

   Od dziś mówcie na mnie "Wąż Rzeczny Syczący".

   Eh... Co ja robię ze swoim życiem?

★✩★✩★✩★✩

Witam w moim drugim opowiadaniu na tym profilu!

Mam nadzieję, że się komuś spodoba...

I z góry przepraszam, że opowieść będzie rzadko aktualizowana!🙏🙏🙏

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 24, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Znudzeni życiem |Servamp| →Wolno Pisane←Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz