Sözlere nasıl başlicam bilmiyorum.İlk defa yazdığım için biraz acemiyim o yüzden kusura bakmayın.Kendimi tanımakla başlayabilirim mesela.Ben ALEYNA KARAKOL, zamanımın birçoğunu kitaplarla harcayan biriyim taki gecen senenin 3ay tatiline kadar.Aslında hayla ilgileniyorum ama eskisi gibi degil.Yazarlığa merakım burdan geliyo benim yaşadıklarımı ve yaşayacaklarımı bir bire bir anlatmak.
3ay tatilinde genelde köyde oluyorum tatil amaçlı.Burda bir çok arkadaşım ve tanıdıgım var. Bir 3ay tatilinde köyde kalırken eve arkadaşım geldi ziyarete tam tamına 12 senelik arkadasım adı Gülcan herşeyimi bilir kendisi.Ordan burdan muhabbet ederken canımız sıkıldı.Normalde erkeklerdr arkadasım yoktur bir çoçuktan bahsetti adı Demircan adında bile asalet var ne yalan söylim adından bile etkilenmiştim.Köyde oldugum için biraz canım sıkılıyor Gülcana WhatsApp grubu acması gerektiğini söyledim oda beni kırmayıp sagolsun actı.Sonunda olucakları bilmeden bir yola cıkmıştık...
Saat 18.32 civarı WhatsApp grubu acıldı ve ilk mesajlar gelmeye basladı.Grupta Gülcanın cok yakın arkadası Demircan da var. Nasıl oldugunu bilmeden bende mesaj atmıştım gruptaki kişilerle tanıştık.En önemli tabi Demircan ile benim tanışmam oldu.Çok iyi hatırlıyorum beni ilk basta terslemişti.İkimizdr çok ters insanlarız. O akşam 9'a kadar WhatsApp'da takıldım sonra hava almak için dışarı çıktım.Eve biraz geç geldim yolda yürüdüm yürürken ise hem demircanı düşündüm Gülcanın anlattığı kadarıyla hemde müzik dinledim.Sarjımın kaç oldugunu bilmiyordum baktım ki bitmişti eve gittim telefonumu sarja taktım o arada bişeyler atıştırdım sonrada odama gectim.Saat 01:00 civarıydı olucaklardan habersiz bi hevesle telefonumu elime aldım ve WhatsApp girdim. Ahh aman allahım inanmıyorum!. Demircan mesaj atmıştı 'Nasılsın' diye bi iyiye işarettir. İlk başta kendimi agırdan satmak için 'teşekkür ederim iyiyim ya sen' yazdım. Uykum gelmeye başlamıştı. Yatağımı uyumak için hazırlarken telefonuma mesaj geldi. 'Teşekkür ederim bende iyiyim'. O gece öyle konustuk birazcık.İkimizde aynı semtin çocuklarıyız birbirinden habersiz yaşayan iki genç ve sonralarında ne olucakları belirsiz bir yol...
Ben biraz uykuma düştün gecede gec yattıgımda için ertesi günün 12'sinde kalkabildim.Dün gecenin verdigi o mutlulukla telefonumu elime aldım. İlk işim gruba girmek oldu. Herkez uyanmıştı. Bende tabi biraz geç olsada. Gruba Günaydın diye mesaj attım. Ne hikmetse telefonu elindeydi gibi demircan cevap verdi.
'Günaydın'
azda olsa konustuk dün gece onu tanıyorum görüyodum ama hiç konusmamıştık.O gün Gülcan'ı aradım ve Demircan hakkındaki şeylerin anlatmasını istedim. Gülcan herşeyimi bildiği için çok saşırmıştı ilk defa birini soruyodum.Ardından anlatmaya başladı soyadını ögrendim ve istagramdan takip istegi attım. Demircan sarışındı bende sarışın oldugum için merakım yoktu sevmezdim sarışın erkekleri ilgimi cekmezdi ama bu farklıydı peki ama farklı olan neydi?.İlk görüşte aşık mı olmuştum ben?.Çok geçmeden cevap gelmişti oda bana takip istegi attı ardından tüm fotograflarımı beyendi. Onda çözemediğim bişey vardı fotografını yaklaştırıp uzun uzun baktım.Ögleden sonra mesaj attı 'napıyosun' diye çok tatlı bi çoçuk oldugunu söyleyebilirim fazla bekletmemek için cevap verdim. 'Motobisiklet sürmeye gidicem'. Söylemeyi unuttum ben kitap okumayı sevdigim kadar motobisiklet sürmeyide seviyorum.Dakika gecmedem 'Gitme bence' diye mesaj aldım. Niye? Diye sordugumda ise konuyu degiştirdi acaba oda mı bana karşı bişeyler hissediyodu? aklımda binlerce soru vardı.Akşam olmuştu gruba girdim ama gruba mesaj atmadım zaten gruba katılmamın nedeni Demircan ile iletişime gecmemdi oda zaten olmuştu.Demircan ile konusmaya basladım uzun uzun en son baktığımda saat 1.30 civarıydı gece olmuştu ve ben demirle konusuyodum.Bi zaman sonra uykumun geldigi hissettim sonra ise Demircandan izin alıp uyumam gerektiğini söyledim. Oda beni kırmadan izin verdi. Yine bir gün gecmişti günümü kapatırken İstagramda ki resimlerine bakarak uyudum...
Sabah 9 civarı falandı güneş daha yüzünü yeni yeni göstermeye başladı. Sabahın güneşi insanı o kadar ışıtıyoki anlatamam ne olmuştu bu sabah da erken kalmıştım anlamadım bişey beni kaldırmıştı eminim ama neydi o çok gecmeden 8 gibi falan telefonum çaldığını hatırladım arayanın kim oldugunda dair hiçbir fikrim yoktu. Ohhh MY good?!! 😨😨oda ne Demircan aramıştı ama niye aramıştım bilmiyorum arasam mı bilemedim sonra aramamaya karar verdim. Biraz daha uyumam gerekiyordu uykum vardı çünkü. Uzandım yatağa ve uyuya kaldım 1 civarı kalktım o ara WhatsApp girdim mesaj varmı diye yine Demircandan uzun bi mesaj vardı mesajda özür diliyodu aradıgı için bende önemli degil dedim ardından yine cok gecmeden mesaj geldi 'sen cok iyi birisin' diye.Teşekkür ettim sonrada onunda iyi biri oldugunu söyledim.Neydi o çoçuga beni baglayan neydi o çoçukta beni ceken bilmiyorum. Elimde olsa her dakika yanında olmak istiyodum. Daha yeni tanışmıştık ama beni ona baglayan bişey oldugunda emindim....
ARKADAŞAR İLK ÖNCE SİZDEN DEFALARCA KEZ ÖZÜR DİLİYORUM ACEMİ OLDUGUMU SÖYLEMİŞTİM. EGER MERAK EDİYORSANIZ BEYENMENİZ YETERLİ OLUCALTIR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM. ALEYNA KARAKOL😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül Aşkı Bizimkisi
RomanceKüçük bir merhaba ile baslayan sonrada koskoca bir aşka dünüşen bi hikaye. İnşallah beyenirsiniz iyi okumalar.