Monolog.
Mă simt murdar..
Cum am putut sa primesc în inima mea ura , razbunarea și multe alte asemenea ...
Eu care ar trebui sa fiu în echilibru ..
Sunt instabil emoțional..trec de la agonie la extaz într-o secunda ..
Balanta mea e dezechilibrata ..
Sufletul meu e tulbure..
Vreau sa fiu demn , îmi place sa inclin balanța intre finețe și modestie..
Consider ca o persoana perfecta e în stare sa fie în echilibru , în toate ..îi da o nota de stil aparte ..
Dar eu sunt un gunoi...
Am făcut așa multa lume sa sufere...chiar și pe mine..
Sunt instabil pshic..Nu sunt intelept...Nu sunt capabil sa fac un bine fără sa fac rău în zecit. ..
Cine mă cred ...?
Așa vreau eu sa schimb lumea în bine dar cum când eu sunt un rău absolut...
Sunt plin de păcate, murdar sufletește, nimeni nu ar da 2 bani pe mine...
Poate mă pot face plăcut în fata străinilor..dar în data ce ar afla cine sunt defapt ar pleca ..
Și ador ca pot ajuta și eu măcar puțin..daca tot sunt asa jegoas...
Inima mea e otrăvită dar acea fărâmă de bunătate, acea stea micuța ar fi în stare sa strălucească intr-atat de tare încât sa acopere otrava ...
sa risipească ura , sa ucidă mândria sa răspândească mila și bunătatea în așa fel sa mă curăț ?
Nici toată apa din lume nu ar curata sufletul...
Ar fi nevoie de mult mai mult ...
Și cine îmi va trata rănile inimi și cine îmi va liniști durerea ?
Sunt conștient ca am făcut greșeli astronomice dar nu cred ca sunt ireparabile ...
Poate mulți îmi vor zice tu ești "Sfânt,,...comparativ cu x sau y...
Nu nu sunt sfânt, sunt dezgustător. ..Îmi las un gust amar chiar și mie ...darămite altora..
Îmi este sila de propia - mi finta ...
Mi-ar plăcea sa pot face mai mult decât atât. . . Vreau sa schimb ceva în lume. . .Dar nu voi face nimic...Pentru ca sunt un ratat...