monolog

3 1 0
                                    

E umilitor cum omul contemporan se agață de viață ca de nu fir de par, pentru ca a pierdut tot și nu mai are nimic de pierdut. . .
E trist ca în realitate asta nu îi va ajuta la nimic. . .
Vor fi dezamăgiți de rezultat. . .
Și nu le va mai rămâne nimic decât sa moara, ca și când asta ar rezolva totul. ..
Rasa umana e praf, e așa de slabă, așa neroada...
Nu e capabilă să fie demnă până la sfârșitul vieții ei. . . Se împiedică pe drumul lung și anevoios al  vieții, așa cum de altfel am făcut și ei ..si probabil voi mai face..

Cum văd eu lupta cu diavolul. .?
E o bătălie în care omul nu are arme , dar inacelasi timp are ce îi trebuie...
Probabil va întrebați cum adică. ..
Pai sa va explic.
Omul nu are nici un obiect cu care sa se apere dar nici vreo putere supranaturala care sa îi permită sa facă ceva împotriva lui mamona..,dar dacă are credința are tot ce îi trebuie...Spun asta pentru ca din credința izvorăște smerenia , înțelepciunea, iubirea fata de creație și creator...si multe altele... Dar nu e pentru toată lumea...,mai devreme sau mai târziu omul cedează oricum...Deci practic e o lupta cam inutila ....
Nici "de câte ori cazi sa te ridici ..,,nu imi mai trezește interes , sau motivație. ..E o stare de dormire
a sufletului rătăcit. ..Dar mă întreb oare pana când. ...?  Pana când tot zbuciumul ăsta. ..?
Pana sufletul cedează și ajunge sa nu îi mai pese..
E oribil ...
Viața este un examen iar necazurile sunt testele ...

Important!

Contează în ce stare ești găsit când mori...
De aceia e important sa faci cât mai multe fapte bune  și sa nu tratezi viața ca pe un joc.., la final tu vei fi cel care pierde...

"Fiți trezi și nu dormiți căci dușmanul vostru este aproape... ,,

Adică aveți mintea limpede și judecați drept , pentru ca satan va pândește din umbră și oricând puteți muri...


Mizerabil Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum