Monologul unei adolescente neinpacata sufletește.
Mărturisire.
------------'-'
Sunt așa de deprimata , așa de moarta sufletește, sunt așa prinsa de material de lumea asta încât m-am lăsat păcălită de nimicuri .
Recunosc , îmi este frica sa îmi asum responsabilități, de aceea nu mă pot spovedi .
Pentru ca odată spovedita , se presupune că nu mai repeți cele comise .
Și nu pot promite ceva ce nu pot sa fac. ..pentru că sunt de cuvânt. .
Simt o durere puternica când mă gândesc la cele făcute. ..
Îmi vine sa mor ...de rușine. ..pentru ca sunt incapabila sa nu mai repet..
E ușor sa cazi dar greu e sa urci ...
Poți fi prada ispitelor zi de zi ..E suficient un gând și ai căzut de pe treapta drepților. ..
E așa complicat sa urci sa stai drept și sa ai răbdare în fata nedreptăți. ..A ispitelor ce dau târcoale zi de zi tuturor oamenilor ...
Am înjurat. .
Am fumat ..
Am băut. ..
Am nedreptățit. ..
Am păcătuit în fel și chip..
Nu am avut curajul sa mă spovedesc și nici nu voi avea din cauza neîncrederii. ....
Sunt deprimata din simplu fapt ca Dumnezeu m-a ajutat de atâtea ori iar felul în care l-am răsplătit a fost păcătuind..
Simt cum ard de durerea neputinței, ăsta e adevărul sunt slaba , incapabila și iresponsabilă. . .
Și pentru asta voi ajunge în iad. ..
Pentru că sunt străină de dreapta credință. . .Pocainta .
Eu sunt ușor deranjata de cei care zic ca s-au pocăit dar continua sa trăiască în pacat. . .
EU SUNT O PĂCĂTOASĂ !
Este o vorba românească , cu o floare nu se face primăvară. ,tot așa nu e suficient sa mergi la biserica sa te rogi dacă inima ta e în alta parte . . .Smerenia .
De câte ori cazi sa te ridici.., dar eu am căzut de prea multe ori ca sa mă mai ridic ..
Poate m-a părăsit optimismul sau credința. ..
Dar nu mai pot sa am răbdare. . . . .Doar gândurile unei adolescente , ce rătăcește în aceasta lume. . .