B:Bell a nevem mosolyogtam Johnnyra
J:én Jhnny vagyok az ikred es Lauren nem sokara megerkezik a hugod de gyere bemutazlak a Masodik csaladodnak a Magconak oké?
B: aham de amugy a New Magcont ismerem esRégibol is ismerek par embert:)
J:értem es kinek vagy a legnagyobb fanja ?
B: Jacobnak es Caminak na meg neked :3
J: na azert mar azt hittem ,hogy nekem nem is vagy a fanom:):(
B: a kis egoista :)Na de akk megyunk?
J:persze gyere . Sracok !! kiabalt Johnny . Minden srac ra figyelt .
O itt az elveszett ikertesom akit mar oly reg keresunk Márk nem hazudott tenyleg megtalalta :)
Matol a Magcon tagja lesz o is kerlek mutatkozatok be neki koszi.................
B: hali en Izabella Kiraly vagyok de csak Bell... es nem kell bemutatkonotok mert en is fan vagyok.....
(Br-Brandon,Bl- Blake, H-hunter,T-taylor,Ja-jacob,Ca-cam ,C-carter,M-Matt,A-aaron,As-asthon,Jg-jack gilinsky ,Jj-jack Jonshon ,S-shawn,N-nash ,H-hays .Sk-skylin)
HALI kiabaltak egyszerre .......
T:na es ki fanja vagy legeslegjobban ??? tuti az enyem ugye ??
B: hat ...legjobban Jacob ,Cam es Johnny fan vagyok mindenkit szeretek :)
T: ne es kibe mit szeretsz?
B: benned azt hogy hulye gyerek vagy de tusz nagyon komoly is lenni.
As: Na es bennem?
B: teged meg Skylint szeretlek a legeslegjobban mert kis cukik vagytok:)
As: ha ha engem szeret a legjobban kezdet el tancolni :D
N:ne es bennem meg Haysben mit szeretsz????
B: a szemeitek azok meg babonaznak o.0
Ja: na es bennem mit szeretsz???
.
.
.
.
.
.
.
Na szereintetek mit valaszol ra Bell komi es ha teteszet voteljetek kosziii :3
KAMU SEDANG MEMBACA
Magcon
Fiksi PenggemarHali az en nevem Izabella Orlando eddig nem tudtam hogy Johnny es Lauren a tesom .De valahogy még is meg tudtam .Ha kivancsi vagy hogy hogyan akkor tarts velem. Neha trágárszavak vagy +18,+16 Bocsi a helyesirasi hibakert.