Nie jest taki zły

44 9 3
                                    

Piątek. 17:30
A ja siedze w pokoju i oglądam teen wolf. Ćmiela chciałam mnie zabrać na imprezę ale odmówiłam.

POV'S ĆMIELA

O mój boże. Właśnie sie dowiedziałam że Kate widziała jak Tiffany mówi z Alex której Sky mówiła że Megan dowiedziała się od Dolores że Marcelowi podoba się tamdaradam... WERONIKA !!!!
Cały calutki wieczór przygotowywałam się do imprezy Matt'a. Każdy kto mnie zna. A zna mnie dużo osób, wiedzą że UWIELBIAM imprezy a szczególnie u przyjaciół.

=========================

Okey. Może mieszanie black'a i wódki nie było najlepszym pomysłem. Ale za to teraz mam powera.
Jest już połowa imprezy a ja z nikim nie zatańczyłam, tylko siedze i chleje. Wstaje powoli z krzesła barowego w kuchni i kieruje się w stronę salonu z czerwonym kubiem w prawej ręce. Niby ide powoli i ostrożnie (mam mega mocną głowę) a jednak wpadam na kogoś. Już miałam odchodzić ale spojrzałam w górę i zobaczyłam te piękne tęczówki.

POV'S KUBA

Wpadła na mnie ta cała Wiktoria. Nie powiem jest ładna i tym podobne ale ja zaliczam a nie mieszam się w związki.
-prze-przepraszam -widać że ma mocną głowę bo ja siedząc połowę imprezy przy barku i pijąc wóde nie umiałbym nawet wstać.

To nie tak że ją od początku obserwowałem. Po prostu tak wyszło.

-nic się nie stało -mówie
-odkupie ci tą bluze -*a może jednak jest pijana?*
-serio nic się nie stało -odpowiadam - może usiądziemy i pogadamy?

POV'S ĆMIELA

-serio nic się nie stało -odpowiada - może usiądziemy i pogadamy?
I w tym momencie spaliłam buraka, serio jestem koloru czerwonej róży.
- jasne, choćmy na dwór tu jest strasznie duszno - w odpowiedzi dostałam kiwnięcie głową.

POV'S MAŁA

Mój maratonik nie trwał za długo. Przerwało mi go zaproszenie z facebook'a. Zapałzowałam film wziełam telefon i weszłam na fejsa.
  
Marcel Nowicki wysłał ci zaproszenie do znajomych
   Dodaj.     Usuń.  

Chwile później kliknełam DODAJ. A po pięciu minutach dostałam wiadomość z messenger'a.

Od: Marcel
Heeejj :D

Do: Marcel
Hej. Czego chcesz?

Od: Marcel
  Przeprosić...za to na WF :(

Do: Marcel
Zmieniono nazwę Marcel na idiota😒

Od: idiota😒
  EJ! Tak się nie bawimy!.
  idiota😒 zmienił swoją nazwę na słodki idiota😏😏

Do: słodki idiota😏😏
Wiesz co ci powiem ?

Od: słodki idiota😏😏
Coo ? 😐😯

Do: słodki idiota😏😏
Nie jesteś taki zły 😁

Od: słodki idiota😏😏
Tzn że przeprosiny przyjęte?😗

Do: słodki idiota😏😏
Może.....dobra tak😂👌

Od: słodki idiota😏😏
Super! Cieszę się 💓💓

Do: słodki idiota😏😏
Dobra ja lece, bo przerwałeś mi serial 😤 papa😗

Od: słodki idiota😏😏
Papa💓
słodki idiota😏😏 zmienił twój pseudonim na: zołza💓😏

========================
443 słowa
Dajcie znać czy sie spodobało:*

💬+⭐ = kolejny rozdział

Papa:*

Dlaczego ja? || /ZAWIESZONE/ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz