Zaproszenie

48 6 4
                                    

Siedziałem w domu cały dzień. W końcu były przecież wakacje. Nie przepadam za moimi rówieśnikami, wolę pograć na komputerze.

                         ***

Który mamy dzisiaj dzień tygodnia? Która jest godzina? Mały zegar w moim pokoju wybił godzinę 12:03. Fajnie, znowu zaspałem. O 11:00 byłem umówiony z moim internetowym przyjacielem, teraz muszę mu wytłumaczyć, że znowu zaspałem. Matka usłyszała, że już wstałem i woła mnie na śniadanie. Jajecznica. Moja ulubiona. Jedyną osobą, która się o mnie troszczy jest moja mama. Nie przeszkadza jej to, że ślęczę całe dnie przy komputerze. ,,Jeśli to ci tylko sprawia przyjemność...". Przybrany ojciec się mną nie zajmuje. Cały dzień siedzi w pracy i nie ma czasu dla mamy. Matka poprosiła mnie bym wyniósł śmieci. Nie nawidzę tego robić. Zawsze muszę odczuwać te spojrzenia innych na moim karku. Wyrzuciłem śmieci i wszedłem na facebooka. Dostałem zaproszenie do znajomych. Ciekawe od kogo.  Patrzę na nazwę użytkownika. Wygląda na to, że to dziewczyna. Wercia XXX. Zaakceptowałem zaproszenie. Dziewczyna od razu do mnie napisała.

-Hej
-Cześć. Znamy się?
-Jestem Werka
-Ja Rick.
-Widziałam twoje ogłoszenie na forum
-To ogłoszenie o cs'ie?
-Ta, podobno szukasz kogoś by z nim zagrać
-No tak...
-Więc na co czekasz?
-A już już

Odpaliłem grę, byłem zszkowany, że ktoś się do mnie odezwał. Wera była całkiem niezła w te klocki. Nie rozumiem, jak ona może ciągle wygrywać?!

-Jak?!
-Co?
-Jak to możliwe, że jesteś taka dobra?
-Lata praktyki ;)

Graliśmy tak jeszcze przez dwie godziny, wtedy przerwał mi mój internetowy przyjaciel. Zadzwonił do mnie i powiedział

-Nie fajnie jest tak wystawić przyjaciela, wiesz?

Poczułem się z tym źle, że go wystawiłem.

-Sory Paul, zaspałem wtedy, potem ci opowiem co dalej
-Haha ok
-Grasz w cs'a?
-No pewnie

Przedstawiłem mu Werkę. Dogadali się bardzo dobrze. Koleżanka musiała kończyć, więc zostałem sam z Paulem. W końcu po długim graniu, napisał do mnie.

-Ej stary
-No?
-Pokażę ci super grę hehe
-Mhm, jak się nazywa?
-Edicius
-Co to za gra?
-Zobaczysz
-Ok
-Prześlę ci link
-Ok

Paul przesłał mi link z obiecaną grą. Wszedłem w link. Strona, która mi się wyświetliła nie była typowa. Hasło gry to ,,Ta gra odmieni na zawsze twoje życie".

Zabójcza graOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz